Cilj YouTubea je da kreira aplikaciju koja će biti direktan rival TikToku te koja će omogućiti korisnicima da objavljuju svoje kratke sadržaje. Aplikacija se navodno zove Shorts.
Ova aplikacija će omogućiti korisnicima da objavljuju kratke klipove, a na raspolaganju će im biti licencirana muzika koju YouTube Music ima u svom katalogu. Te pjesme će se bez problema moći korisiti u kreiranju klipova.
Za one koji ne znaju, TikTok omogućava korisnicima da odaberu zvukove, muziku i slično te da kreiraju klipove korištenjem tog sadržaja.
YouTube očigledno želi dio kolača jer TikTok bilježi rast u protekle dvije godine za 125 posto, što pokazuju podaci objavljeni u januaru. Aplikacija ima stotine miliona korisnika.
Ovo nije prvi put da YouTube ima odgovor na neke mogućnosti koje su se prethodno pojavile na drugim društvenim platformama. Prethodno je uveo svoju verziju Instagram Storiesa. Facebook je također razvio svoju verziju TikToka koja je nazvana Lasso i koja se tiho testira na tržištima kao što je Brazil.