Remix će korisnicima omogućiti slušanje muzike i gledanje video sadržaja. Najveća muzička platforma na svijetu na ovaj način želi pojednostaviti zbunjujuću seriju streaming proizvoda koji su rebrendovani i ponovo pokrenuti proteklih godina.
Prema pisanju stranih medija, lansiranje nove muzičke platforme zavisi od prekida ugovora s dva od tri velika YouTubeova izdavača muzike, Sony Music Entertainment i Universal Music Group. Treći veliki Youtubeov izdavač Warner Music Group navodno je već potpisao ugovor s novim uslovima poslovanja.
Industrija snimanja godinama kritikuje YouTube zbog nedovoljnih isplata umjetnika i neozbiljnog pristupu autorskim pravima, uprkos tome što su snimci s ove muzičke platforme među najpopularnijim i najgledanijim na cijelom svijetu.
Google je pokušao kreirati muzički servis kojim bi parirao Appleu i Spotifyju, ali nije uspio privući dovoljan broj korisnika. Youtube je objavio niz proizvoda, od muzičkih servisa Google Play Music i Youtube Music Key, pa do YouTube Reda koji je usmjeren na video sadržaje. U međuvremenu, Spotify se popeo na 140 miliona korisnika mjesečno, s 50 miliona pretplaćenih, dok Apple Music ima 30 miliona pratitelja.
Google još nikad nije objavio broj korisnika svog muzičkog servisa, dok je YouTube Red prošle godine imao 1,5 miliona pratitelja. Uz ove podatke mnogima nije u potpunosti jasno kako će se Youtube snaći na tržištu s novom muzičkom platformom.