Razlog ovakve odluke je veliki broj kritika koje su već dugo upućivane menadžmentu Facebooka da je ova opcija beskorisna i da u trending vijesti najčešće budu izabrane one koje su lažne.
Ova opcija trending vijesti je bila dostupna korisnicima pet zemalja i od klikova medijske kuće su imale udio zarade od 1,5 posto.
Trenutno kompanija testira druge načine "dostavljanja" popularnih, najnovijih, ali i drugih kategorija, kakve su naprimjer lokalne vijesti.
Bivši urednici Facebooka su ispričali kako su negodovanja o trending vijestima su počela 2016. godine te su dodali da su oni imali pravo na uređivanje naslova i priznali su da su "rutinski potiskivali" konzervativne priče.
Mnogim korisnicima ove društvene mreže bilo je smiješno zamisliti da će Facebook moći zamijeniti Twitter kada je riječ o plasiranju vijest. Opcija trending vijesti je ovoj platformi pomogla u bržem prikupljanju informacija, međutim, to nije navelo ljude da stvore naviku na takav način informisanja i vjerovanja u objavljeno.
Facebook je pojasnio kako će uklanjanje trending vijesti dati priliku novim novinarskim proizvodima. U njihovom obrazloženju nije jasno navedeno da li će na ovom dijelu Početne stranice ("News Feedu") biti sasvim nova opcija ili će ipak biti riječ samo o drugačijem načinu distribucije vijesti.