Nova struktura
59

Zuckerberg najavio novi sistem za prijavu u virtuelnu stvarnost

M. G.
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Meta mijenja način na koji se korisnici prijavljuju na svoje slušalice za virtuelnu stvarnost, vraćajući se na raniju promjenu i zahtijevaju naloge iz vodeće Facebook aplikacije kompanije na uređajima, uz očuvanje linkova do društvenih veza.

Kompanija će uvesti svoje nove "Meta račune" počevši od augusta, rekao je izvršni direktor Mark Zuckerberg u objavi na Facebooku u četvrtak.

Gigant društvenih medija najavio je planove da ukloni zahtjev za prijavu na Facebook prošle godine, nakon reakcije korisnika koji su prethodno pristupili slušalicama koristeći odvojene račune Oculusa, kompanije za virtuelnu stvarnost koju je Meta, tada poznata kao Facebook, kupila 2014.

Sa novom strukturom za prijavu, Meta nalozi će kontrolisati pristup na nivou uređaja i upravljati kupovinom aplikacija, dok će Meta Horizon profili predstavljati društveno prisustvo korisnika u virtuelnoj stvarnosti, sa povezanim korisničkim imenima i avatarima, navodi kompanija u blog postu.

Ljudi će također imati mogućnost povezivanja svojih profila u jedinstveni centar Meta Accounts, koji će integrirati postojeće društvene veze sa Facebooka, Instagrama ili Messengera u njihova iskustva virtuelne stvarnosti, navodi se.

Za račune koji nisu dodani u Centar za račune, kompanija će samo kombinovati korisničke podatke u aplikacijama za brojanje korisnika i provođenje sigurnosnih pravila, rekao je glasnogovornik Reutersu.

U memorandumu prošle sedmice, šef proizvoda Chris Cox aludirao je na promjenu, koju je nazvao Project Simile i rekao da će "pokrenuti kontinuitet u metaverzumu", prema kopiji posta koju je pregledao Reuters.

Meta se zalagala za integraciju naloga i drugih proizvoda u okviru svoje "familije aplikacija", što korisnicima pruža funkcionalnost među aplikacijama, a istovremeno omogućava kompaniji da konsoliduje podatke o njihovom ponašanju u različitim okruženjima.

Kompanija je najavila planove da objedini svoju strukturu razmjene poruka u svim aplikacijama 2019. godine, a kasnije te godine uvela je uslugu plaćanja, koja se sada zove Meta Pay, putem koje korisnici mogu obraditi transakcije preko Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsAppa.