Godišnja konfrenecija
130

Zuckerberg predstavio prvi prototip naočala za proširenu realnost nazvan Orion

F. H.
Foto: Facebook
Foto: Facebook
Vlasnik Facebooka, Meta je pokazala je svoj prvi radni prototip naočala za proširenu stvarnost, nazvan Orion, tokom svoje godišnje konferencije Connect u srijedu, dok je kalifornijska kompanija skicirala svoje težnje za proizvode koji bi donijeli virtualni svijet u stvarni.

"Ovo je fizički svijet s hologramima", rekao je izvršni direktor Mark Zuckerberg nakon što je izvadio zdepaste crne naočale iz metalne kutije koje su mu dramatično donijeli na pozornicu. Dionice su porasle 2,2 posto na novi najviši nivo.

Naočale Orion izrađene su od legure magnezija i napajaju se prilagođenim punjačem kojeg je dizajnirala Meta. Korisnici će moći komunicirati s naočalama putem praćenja ruke, glasa i neuralnog sučelja na zapešću.
Meta Connect 2024

Join Mark Zuckerberg as he shares Meta’s vision for AI and the metaverse, including Meta’s newest product announcements.Then stay with us for the Developer Keynote, where you'll hear from executives across Meta on how our latest technologies are creating opportunities for developers to build new experiences.After, you’ll hear from leading developers and technologists as they dive deep into mixed reality, AI and more. Plus, discover new tools for accelerating development.Interested in watching this in another language? Watch here: https://qrco.de/bfNrZZ

Posted by Meta for Developers on Wednesday, September 25, 2024

Zuckerberg je nazvao Orion "kompletom za razvoj" i rekao da Meta planira raditi na tome da ga kasnije učini manjim, elegantnijim i jeftinijim za potrošače.

Otkrivanje proširene stvarnosti dugo je u izradi za Zuckerberga, koji je pozicionirao AR tehnologiju kao svojevrsni magnum opus kada je 2021. prvi put usmjerio najveću svjetsku kompaniju društvenih medija prema izgradnji impresivnih sistema "metaverse". Isporuka proizvoda bila je otežana visokim troškovima razvoja i tehnološkim preprekama.

Meta ima za cilj isporučiti svoje prve komercijalne AR naočale potrošačima 2027. godine, do kada bi tehnička otkrića trebala smanjiti troškove proizvodnje, rekao je izvor prije događaja.

Zuckerberg je pokazao da AR naočale mogu prikazati više malih prozora s WhatsApp i Messenger tekstovima, video pozivima i Instagram rolama, iako je prezentacija ponudila nekoliko detalja o mogućnostima uređaja. Videozapisi su pokazali kako testeri pozitivno reagiraju, uključujući izvršnog direktora Nvidije, Jensena Huanga.

Meta je također najavila niz softverskih poboljšanja AI asistenta koji su potaknuli interes za pametne naočale Ray-Ban Meta, omogućujući korisnicima, na primjer, skeniranje QR kodova i streamanje glazbe sa Spotifyja kao odgovor na glasovne upute.

Kasnije ove godine, kompanija planira dodati video mogućnosti i mogućnost prijevoda u stvarnom vremenu između engleskog i francuskog, italijanskog ili španjolskog.

Vlasnik Facebooka započeo je događaj Connect s proširenim okladama na umjetnu inteligenciju, najavljujući mnoštvo novih proizvoda za svoj chatbot sličan ChatGPT-u i planove za početak automatskog ubacivanja personaliziranih slika koje je stvorio bot u Facebook i Instagram feedove ljudi.

Meta je također najavila početnu verziju svoje Quest linije slušalica za mješovitu stvarnost, Quest 3S.

Među najavljenim ažuriranjima umjetne inteligencije bila je audio nadogradnja digitalnog asistenta, nazvanog Meta AI, koji će sada odgovarati na glasovne naredbe i nuditi korisnicima opciju da asistent zvuči poput slavnih osoba, uključujući Judi Dench i Johna Cenu.

“Mislim da će taj glas biti mnogo prirodniji način interakcije s umjetnom inteligencijom nego tekst”, rekao je Zuckerberg.

Kompanija je rekla da više od 400 miliona ljudi koristi Meta AI mjesečno, uključujući 185 miliona koji mu se vraćaju sedmično.

U skladu sa svojom strategijom dijeljenja AI modela koji pokreću svog digitalnog agenta za besplatnu upotrebu drugima, Meta je izdala tri nove verzije svojih modela Llama 3. Dva su modela multimodalna, što znači da mogu razumjeti i slike i tekst, dok je treći osnovni model samo s tekstom koji može raditi u potpunosti na korisničkom uređaju, što je ključna prednost privatnosti.

Iako Meta nije otkrila prodajne brojke za pametne naočale, izvršni direktor proizvođača Ray-Ban EssilorLuxottica (ESLX.PA),rekao je ovog ljeta da je više nove generacije prodano u nekoliko mjeseci nego starih za dvije godine. Kompanija za istraživanje tržišta IDC procjenjuje da je više od 700.000 pari naočala isporučeno od ažuriranja prošle godine.

Na policama će se pojaviti 15. oktobra, slušalice Quest 3S bit će ponuđene u dvije veličine kapaciteta za pohranu, jedna manja po cijeni od 299,99 dolara, a druga po cijeni od 399,99 dolara.

S lansiranjem, kompanija ukida svoje starije Quest 2 i vrhunske Quest Pro uređaje, dok također smanjuje cijenu snažnijeg Questa 3 koji je predstavljen prošle godine sa 649,99 dolara na 499,99 dolara.