Fangio je otet iz hotela u Havani dan uoči održavanja Velike nagrade Kube, događaja koji je za cilj imao predstaviti svijetu ovu otočnu državu. Fangio je neozlijeđen pušten na slobodu nekoliko sati nakon utrke. Cilj otmice bio je donijeti međunarodnu sramotu kubanskom predsjedniku Fulgenciju Batisti, čiju će vladu Fidel Castro svrgnuti 1. januara 1959, navodi History.
Kao da otmica svjetskog prvaka nije bila dovoljan skandal, utrku u Kubi obilježila je i velika tragedija koja se dogodila kada je kubanski vozač po imenu Armando Garcia Cifuentes izgubio kontrolu nad svojim bolidom na dijelu staze na kojem je bilo prosuto ulje. Cifuentes je proklizavši, završio na tribini među gledateljima, i tom prilikom je čak sedam ljudi nastradalo, a desetke je ranjeno. Ovaj je slučaj odmah otvorio sumnju da su Castrovi sljedbenici omeli utrku, prosipajući ulje na stazu. Međutim, kasnije je prihvaćeno objašnjenje da je ulje prosuto iz oštećenog bolida kojim je upravljao argentinski vozač Roberto Mieres.
Otmica Juana Manuela Fangia dogodila se na samom završetku njegove karijere. Fangio je rođen 24. juna 1911. godine u Balcarceu, predgrađu Buenos Airesa, u Argentini. S 11 godina napustio je školovanje kako bi radio kao pomoćnik mehaničara pa je ujedno postao i vješt vozač. Tokom služenja vojnog roka ta je njegova vještina zapela za oko komandantu koji ga je imenovao za ličnog vozača. Nakon vojske otvorio je svoju prvu garažu i počeo je učestvovati u lokalnim utrkama. Prvak Argentine bio je 1940. i 1941. godine, a jedna utrka u kojoj je pobijedio bila je dugačka 10.000 kilometara i protezala se od Buenos Airesa do Lime u Peruu, i natrag, i trebalo je dvije sedmice da se završi.
Nakon što su moderne utrke Formule 1 počele 1950. godine, Fangio je samo godinu dana nakon osvojio svoju prvu svjetsku titulu. Ponovio je ovaj pothvat 1954., 1955., 1956. i 1957. godine. Fangio je utrke napustio 1958., navodeći da su automobili postali prebrzi i preopasni.
"To što je dočekao penziju i vrijeme da uživa u svom zdravlju uprkos utrkama u vremenu bez sigurnosnih pojaseva i protupožarnih trkaćih odjela, duguje svojoj vještini, automobilima koje je vozio i ne malom utjecaju sreće", navodi se u New York Timesu.
Fangio je umro u Buenos Airesu u 84. godini, 17. juna 1995. Njegov rekord od pet svjetskih titula Formule 1 ostao je na snazi sve do 2003. godine kada je Nijemac Michael Schumacher osvojio svoju šestu titulu (Schumacher se penzionisao 2006. godine, kao sedmerostruki svjetski prvak).