Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
But if Romain had hit a concrete barrier or perhaps even a TecPro wall at 220 km/h and 56g, I fear the consequences may have been worse.
lose prepisali 56g
Nije se auto raspalo zato sto je probio ogradu, nego je probio ogradu zato sto se raspalo od udara u ogradu... Zadnji dio je maltene neostecen ostao
@BrojacPiramida To je neki hajmo reći sigurnosni sistem gdje se pri sudaru zadnji dio bolida prakticno odvaja od prednjeg jer u zadnjem dijelu su motor gorivo itd.
@Dobarbosanac Je li zato se zapalio onaj prednji dio gdje je on sjedio a zadnji osta neostecen od vatre?? I zasto su ostali bolidi pri nesrecama gdje se cak i izvrcu pri velikim brzinama nisu raspali u dva dijela.....
Prilikom "normalne" voznje kroz krivine i naglog kocenja prije ulaza u krivine, vozaci F1 trpe 3-4G sile tako da naglo zaustavljanje pri brzini od 200 km/h moze izazvati silu od 53G.