Kako je propaganda protiv Coca-Cole i ostalih sponzora Eura dobila "drugu stranu priče"
Jarmolenko je nakon pobjede Ukrajine protiv Sjeverne Makedonije došao na konferenciju za medije i nakon što je završio govor o ovoj utakmici, vidno raspoložen zamolio je za trenutak pažnje i tu situaciju iskoristio kako bi pozvao Coca-Colu, Heineken i sve sponzore Eura da ga kontaktiraju i sponzorišu.
Sličnu stvar napravio je i napadač Belgije Romelu Lukaku, koji je, odmah nakon što je sjeo pred novinare, pozvao Coca-Colu da kontaktira njegovu agenciju radi saradnje, nakon čega nije mogao suzdržati smijeh. Ipak, kod Lukakua nije bilo riječi o Heinekenu.
Podsjećamo, priča o sponzorima Eura i "zdravim i nezdravim pićima" počela je u trenutku kada je Ronaldo sa stola maknuo dvije bočice Coca-Cole, jednog od sponzora Eura, a potom izvadio svoju bocu vode i okupljenima poručio: "Pijte vodu!".
Nakon što je Ronaldo sklonio bočice, vrijednost dionice Coca-Cole na berzi je u jednom trenutku pala s 56,10 dolara na 55,22 dolara, odnosno 1,6 posto, što znači da je tim vrijednost kompanije pala s 242 milijarde dolara na 238 milijardi te je gubitak iznosio četiri milijarde dolara.
Iz Coca-Cole nisu pravili dramu, nego su "blago" odgovorili Ronaldu saopćenjem da "svi imaju svoj izbor pića" te da "svaka osoba ima svoj ukus i potrebe".
Krovna kuća evropskog nogometa (UEFA) objavila je u četvrtak da bi se učesnici Eura koji budu pomjerali pića sponzora na konferenciji za medije mogli suočiti s kaznama uz poruku da igrači moraju poštovati sponzore prvenstva.