Ima i zainteresovanih
0

Kako je propaganda protiv Coca-Cole i ostalih sponzora Eura dobila "drugu stranu priče"

K. H.
Foto: Screenshot/Youtube
Foto: Screenshot/Youtube
Belgijski napadač Romelu Lukaku i ukrajinski nogometaš Andrij Jarmolenko na šaljiv način zauzeli su suprotan stav prema Coca-Coli te pozvali ovu kompaniju na saradnju nakon što je prvobitno Cristiano Ronaldo odbio reklamirati njihove flašice uz poruku ljudima da umjesto tog pića piju vodu.

Jarmolenko je nakon pobjede Ukrajine protiv Sjeverne Makedonije došao na konferenciju za medije i nakon što je završio govor o ovoj utakmici, vidno raspoložen zamolio je za trenutak pažnje i tu situaciju iskoristio kako bi pozvao Coca-Colu, Heineken i sve sponzore Eura da ga kontaktiraju i sponzorišu.

Sličnu stvar napravio je i napadač Belgije Romelu Lukaku, koji je, odmah nakon što je sjeo pred novinare, pozvao Coca-Colu da kontaktira njegovu agenciju radi saradnje, nakon čega nije mogao suzdržati smijeh. Ipak, kod Lukakua nije bilo riječi o Heinekenu.

Podsjećamo, priča o sponzorima Eura i "zdravim i nezdravim pićima" počela je u trenutku kada je Ronaldo sa stola maknuo dvije bočice Coca-Cole, jednog od sponzora Eura, a potom izvadio svoju bocu vode i okupljenima poručio: "Pijte vodu!".

Nakon što je Ronaldo sklonio bočice, vrijednost dionice Coca-Cole na berzi je u jednom trenutku pala s 56,10 dolara na 55,22 dolara, odnosno 1,6 posto, što znači da je tim vrijednost kompanije pala s 242 milijarde dolara na 238 milijardi te je gubitak iznosio četiri milijarde dolara.

Iz Coca-Cole nisu pravili dramu, nego su "blago" odgovorili Ronaldu saopćenjem da "svi imaju svoj izbor pića" te da "svaka osoba ima svoj ukus i potrebe".

Krovna kuća evropskog nogometa (UEFA) objavila je u četvrtak da bi se učesnici Eura koji budu pomjerali pića sponzora na konferenciji za medije mogli suočiti s kaznama uz poruku da igrači moraju poštovati sponzore prvenstva.