Coca-Cola počela s prodajom prvog alkoholnog pića u Japanu
Coca-Cola je lansirala prvo alkoholno piće s okusom limuna u Japanu, s ciljem da osvoji nova tržišta i konzumente, piše BBC.
Coca-Cola je lansirala prvo alkoholno piće s okusom limuna u Japanu, s ciljem da osvoji nova tržišta i konzumente, piše BBC.
BH Telecom, vodeći telekomunikacijski operator u Bosni i Hercegovini i Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, globalno poznati brend potpisali su Ugovor o poslovno – tehničkoj saradnji za prvu po redu Shake and Take nagradnu igru u BiH u organizaciji Coca-Cole HBC B-H Sarajevo i partnera.
Kompanija Coca-Cola je predstavila novi automat za piće pod nazivom Coca-Cola Freestyle 9100, koji omogućava povezivanje sa smartphoneom kupca, odnosno s aplikacijom Freestyle.
Coca-Cola je uvijek podsjećala na istinski užitak i bila neizostavni dio bosanskohercegovacke zajednice. U čast obilježavanja posebnog dana u historiji Sarajeva i početka rada obnovljene trebevićke žičare, Coca-Cola je pripremila limitirano izdanje Coca-Cole s vizualom simbola grada i povezala svjetski poznati brend sa sarajevskom ikonom, Trebevićkom žičarom.
Prvom ovogodišnjom radionicom za više od 50 mladih u Sarajevu jučer je počela druga faza realizacije programa Coca-Colina podrška mladima u Bosni i Hercegovini. Program realizuje Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u okviru svojih projekata podrške razvoju mladih, a uz podršku partnerskih organizacija i institucija, u deset bosanskohercegovačkih gradova i općina.
Nakon što je Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u prošloj godini pokrenula jedinstveni projekt podrške razvoju mladih "Coca-Colina podrška mladima u Bosni i Hercegovini", uskoro nastavlja s drugom fazom programa, na kojem će ove godine učestvovati 500 mladih širom BiH.
Jučerašnji dan na Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketu je bio obilježen brojnim zanimljivim sadržajima za sve generacije.
U hotelu Novotel Bristol u Sarajevu, u prisustvu brojnih predstavnika vladinih institucija, poslovne i akademske zajednice, nevladinog sektora i medija, održan Coca-Colin Forum o održivom poslovanju, na kojem je predstavljen prvi lokalni Izvještaj o održivom poslovanju Coca-Cole HBC B-H Sarajevo u 2016. godini.
Kompanija Coca-Cola želi kupiti banjalučku kompaniju za proizvodnju pića MB Impeks, a podnesen je i zahtjev nadležnim tijelima.
S ciljem stvaranja jedinstvene festivalske atmosfere, Sarajevo Film Festival i njegov partner i glavni sponzor Coca-Cola predstavljaju, prvi put u Sarajevu, svoju novu jedinstvenu lokaciju - Festival Eating Point by Coca-Cola.