U Starom Gradu u toku infrastrukturni radovi u vrijednosti 1,7 miliona KM
Dinamika izvođenja infrastrukturnih radova u Starom Gradu uslovljena je vremenskim prilikama, ali se ulažu maksimalni napori da se projekti privedu kraju i finaliziraju.
Dinamika izvođenja infrastrukturnih radova u Starom Gradu uslovljena je vremenskim prilikama, ali se ulažu maksimalni napori da se projekti privedu kraju i finaliziraju.
Prema prvim procjenama Svjetske banke šteta na ukrajinskoj infrastrukturi nastala od početka ruske invazije dostigla je 60 milijardi dolara.
U online izdanju lista Economist obrazloženo je šta podrazumijeva novi američki plan razvoja infrastrukture vrijedan stotine miliona dolara.
Bivši dugogodišnji političar Zlatko Lagumdžija smatra da se u sljedećih pet godina autoputem, željeznicom i digitalnom infrastrukturom treba povezati šest glavnih gradova u šest država regiona, Zapadnog Balkana.
U Sarajevu od završetka rata nije ostvaren nijedan javni infrastrukturni projekt od generacijskog značaja. Neki od njih su započeti i izvjesno je da se neće uskoro okončati.
Lideri država Zapadnog Balkana nedavno su razgovarali u okviru Berlinskog procesa s predstavnicima Evropske unije. Koliko su ovi procesi značajni za Balkan, za Klix.ba komentirao je Adi Ćerimagić, analitičar Inicijative za evropsku stabilnost (ESI) sa sjedištem u Berlinu.
Širom Hrvatske u toku je realizacija infrastrukturnih projekata u vrijednosti 25 milijardi kuna (oko 3,3 milijarde eura. Ti projekti su u raznim fazama, a uključene su i neke kompanije iz naše zemlje.
Kako bi se stvorili uvjeti za snažniji turistički zamah olimpijskih planina Bjelašnice i Igmana, vrlo važno mjesto zauzima i izgradnja, odnosno poboljšanje putne infrastrukture, ističu iz Centra za promociju olimpijskih planina.
Srbija je nedavno dobila više od 60 kilometara autoputa između Obrenovca i Ljiga. Za bh. javnost taj pravac je poznat i kao južni krak autoputa Sarajevo - Beograd. Sjeverni krak bi uskoro trebao da vidi početak gradnje također u Srbiji. Bosna i Hercegovina, s druge strane, nije se pomakla sa mrtve tačke.
Od 1998. godine do marta 2019. godine iz džepova građana Bosne i Hercegovine isplaćeno je tačno 56.389.993,92 KM naknada zbog toga što vlasti i javna preduzeća nisu koristili sredstva iz kredita kojim su zadužili građane, odnosno nisu ih ulagali u infrastrukturne projekte poput naprimjer izgradnje cestovne infrastrukture.