Pika Kartica od sada donosi više bonusa i više ušteda pri kupovini u Konzumu i Mercatoru
Nova i još bolja Pika Kartica donosi nove pogodnosti, koje će kupcima u Konzum i Mercator prodajnim objektima omogućiti da ostvare značajne uštede.
Nova i još bolja Pika Kartica donosi nove pogodnosti, koje će kupcima u Konzum i Mercator prodajnim objektima omogućiti da ostvare značajne uštede.
Velika nagradna igra Konzuma i Mercatora "Kupuj, igraj, osvajaj" je završena, a izvlačenje glavnih nagrada - dva automobila Opel Mokka i Opel Crossland donijelo je nova uzbuđenja za sve posjetitelje Mercator centra Ložionička u Sarajevu, gdje je u srijedu, 17. aprila, održano javno izvlačenje nagrada.
Jedno od omiljenih mjesta kupovine u Tuzli, Mercator u Robnoj kući Tuzlanka, premješten je na novu lokaciju unutar ovog trgovačkog objekta, gdje je danas otvoren za kupce u potpuno novom i modernom ambijentu.
Konzum i Mercator pokrenuli su novu nagradnu igru "Kupuj, igraj, osvajaj" u sklopu koje kupci mogu osvojiti vrijedne automobile - Opel Mokka i Opel Crossland.
Sa završetkom 2023. godine završena je i velika nagradna igra u Konzum i Mercator prodajnim objektima pod sloganom "Gdje se najbolje kupuje treba znat', Mercator i Konzum 100 milja će dat'" koja kupcima donosi nagradni fond vrijedan čak 100.000 KM.
Danas, u Mercatoru Ložionička realizovana završna manifestacija projekta "Zlatna prilika za kreativce" gdje su proglašene tri najbolje biznis ideje i dodjeljena finansijska sredstva u iznosu od 2.000 KM.
U sklopu dječijeg programa lojalnosti "Zvjerići", Konzum i Mercator su uručili donaciju u vrijednosti 12.707 KM Udruženju "Srce za djecu oboljelu od raka".
Već petu godinu zaredom, Konzum i Mercator pokreću humanitarni projekat "Podijelimo radost zajedno" u okviru kojeg će donirati novogodišnje paketiće za socijalno ugrožene mališane iz programa podrške udruženja "Pomozi.ba".
Pod sloganom "Gdje se najbolje kupuje treba znat', Mercator i Konzum 100 milja će dat'", započeo je novi i 14. po redu val projekta "Moji brendovi, naše vrijednosti", koji kompanije Mercator i Konzum uspješno realizuju godinama unazad u saradnji sa domaćim i regionalnim partnerima.
Uzbudljive vijesti stižu iz svijeta kreativnosti i podrške lokalnim biznisima. OREA, Mercator, Konzum i Vispak sa svojim brendom Zlatna džezva, udružili su snage i pokrenuli projekat društvene odgovornosti koji će biti prava zlatna prilika za sve kreativce i trajati će od 1. novembra do 20. decembra 2023. godine.