Serija "Squid Game" je najveći hit u historiji Netflixa
Popularna serija "Squid Game" stekla je titulu Netflixovog najuspješnijeg ostvarenja u najkraćem roku nakon objave, tačnije za samo 17 dana, objavili su iz kompanije u ponedjeljak.
Popularna serija "Squid Game" stekla je titulu Netflixovog najuspješnijeg ostvarenja u najkraćem roku nakon objave, tačnije za samo 17 dana, objavili su iz kompanije u ponedjeljak.
Interesovanje za učenje korejskog jezika znatno je poraslo od premijere Netflixove hit serije "Squid Game", prema izvještajima online škola jezika, naglašavajući rastuću globalnu opsesiju južnokorejskom kulturom počev od kategorije zabave do kozmetičkih proizvoda.
Obožavatelji popularne Netflixove serije "Squid Game" uskoro će imati priliku da u Abu Dhabiju učestvuju u autentičnim igrama iz ovog ostvarenja, piše Insider.
Jeste li spremni učiniti bilo šta kako biste pobijedili? U Netflixovoj hit seriji Squid Game, demoralizirani ljudi na marginama društva - nezaposleni, osiromašeni, u dugovima, ovisnici o kockanju, pronevjerivači, pakistanski radnik, sjevernokorejski izbjeglica pozvani su da učestvuju u seriji dječjih igara.
Netflix je saopćio da će sakriti broj koji se pojavljuje u njihovoj popularnoj seriji "Squid Game" nakon što se jedna žena žalila da je dobivala veliki broj poziva.
Iako je trenutno hit na Netflixu u više od 90 zemalja, "Squid Game" nije uvijek nailazio na odobravanja velikih producenata i studija.
Popularnost Netflixovog trilera "Squid Game" svakodnevno raste dok platforma bilježi rekordne brojke gledanosti, a izazov povezan s radnjom serije osvaja i TikTok. Posljednjih dana na ovoj društvenoj mreži osvanuo je niz videa korisnika kako pokušavaju napraviti dalgona kolačiće poput likova iz serije.
Južnokorejski provajder internetskih usluga SK Broadband tužio je Netflix, navodeći da je popularna serija "Squid Game" izazvala ogroman porast mrežnog prometa. Ovaj potez koji dolazi nakon što su vlasti u zemlji obavezali operatere da plate korištenje mreže.
Netflixova serija "Squid Game", koja ljude šalje na smrtonosno takmičenje zasnovano na tradicionalnim dječijim igrama, za samo deset dana od objavljivanja završila je na prvom mjestu gledanosti na Netflixu u Americi. Pogledali smo je.