Predstavom beogradskog pozorišta otvoren Mali MESS u Sarajevu
Predstavom "Dječak s koferom" beogradskog pozorišta otvoren ovogodišnji festival Mali MESS, posvećen najmlađoj pozorišnoj publici.
Predstavom "Dječak s koferom" beogradskog pozorišta otvoren ovogodišnji festival Mali MESS, posvećen najmlađoj pozorišnoj publici.
Izborna kampanja pred Lokalne izbore u našoj zemlji zvanično počinje sutra, 16. oktobra, i trajat će do 14. novembra. Ipak, "bitka" za glasače umnogome će se razlikovati ovih izbora u odnosu na ranije izborne kampanje zbog situacije izazvane pandemijom.
Afera "Asim" koja zadnjih dana potresa najjaču bošnjačku stranku školski je primjer za analizu kriznog komuniciranja. Kako se Stranka demokratske akcije (SDA) nosila u ovoj krizi te kako je izgledalo njeno krizno komuniciranje za Klix.ba analiziraju ekspertice iz ove oblasti.
Porast broja korisnika interneta u našoj zemlji svake godine je sve veći, zbog čega sve više građana putem web stranica ili društvenih mreža komuniciraju jedni s drugima, ali i traže usluge raznih ustanova pa i državnih službi. Međutim, čini se kako državne institucije BiH ne koriste svoje stranice kao alat za zbližavanje sa građanima.
Promo leci iz poštanskih sandučića, plakati, bilboardi i reklame s istrošenim frazama te Facebook profili koji se aktiviraju dva mjeseca pred izbore, vrhunac su marketinga bh. političara i stranaka. Pored površnog poznavanja struke, politička komunikacija u BiH, kažu stručnjaci, svela se na manipulaciju glasača radi zadovoljavanja stranačkih ciljeva.
Izborna šutnja u Bosni i Hercegovini počinje u subotu u 7 sati te je političkim opcijama i kandidatima ostalo još malo vremena za predstavljanje svog političkog programa, a prema riječima političkih analitičara i PR stručnjaka, iza nas je još jedna neuspješna predizborna kampanja s nedovoljno ponuđenih rješenja i besmislenih ideja.