Adis Arapović se ponovo oglasio i pita: Zašto je blizu 300 ljudi pozitivno reagiralo na priču
"Tekst nas prvo podstiče da zauzmemo vrijednosni sud, da se priklonimo žrtvama, a onda se otvara moralna dilema: da li je bilo časno što je jedna žena izbjegla silovanje, a onda ostalima, koje to na žalost nisu, čin predstavila kao svoju pobjedu i njihov poraz, i, da li je bila časna reakcija drugih žena koje su taj potez kaznile? Zašto je blizu 300 ljudi pozitivno reagiralo na priču, tumačeći da je kažnjavanje jedne žene gore od ponižavanja svih drugih žena, i da je naše društvo upravo takvo? Takođe, zašto je približno isti broj ljudi negativno reagirao na priču tumačeći da je ista šovinistička, mizogina, da vrijeđa žrtve silovanja u BiH, a žene osuđuje dvostruko – i kao žrtve silovanja i kao žrtve pravdanja za nanesenu bol", zapitao se.
I jedni i drugi imaju jake argumente i djelimično su u pravu, dodaje, a djelimično u krivu, pa to i jeste zamka ove priče, kao onih Nasrudina-hodže.
Dodaje kako u danu kada se najavljuje drastična blokada rada institucija Bosne i Hercegovine, nekoliko stranačkih aktera s margine političkog života, smatraju da je ova priča za njih važnija od recimo reakcije na tinjajući državni udar iz RS-a, te zajedničkog odgovora koji će zaštititi institucije i ustavni poredak.
"U njihovim glavama, verbalni delikt je objava tuđeg teksta! Ovim su rekli sve o sebi i njihovoj viziji Bosne i Hercegovine. Jeftino politikantstvo, manipualcija i bavljenje trivijalnim umjesto suštinskim temama i porukama, postaje jedina osobina ove interesne grupe okupljene oko stranog novca i sumnjivih anti-državnih i anti-nacionalnih ciljeva", napisao je on između ostalog, pozvao prijatelje da dijele i tako pridonesu kulturi dijaloga te se izvinio onima koje je uvrijedio.