Bivši ministar
170

Adnan Šteta o rekonstrukciji tramvajske pruge: Šta je sve trebalo uraditi

B. R.
Adnan Šteta (Foto: T. S./Klix.ba)
Adnan Šteta (Foto: T. S./Klix.ba)
Bivši ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta komentarisao je rekonstrukciju dijela tramvajske pruge u Sarajevu koja je uzrokovala velike saobraćajne probleme.
Šteta je na svom Facebook profilu istakao da je odlučio javno reagovati zbog, kako je naveo, velikog broja poruka koje je dobio od građana.

"Nisam se želi oglašavati u toku jučerašnjeg dana jer sam se nadao da će doći neko konkretnije i jasnije objašnjenje od nadležnih organa, ali bez imalo primisli u kojoj bih se naslađivao nad ogromnom mukom koju je aktuelna Vlada Kantona Sarajevo priredila radnom narodu, đacima i drugim građanima koji su jučer zbog nenajavljenih radova na rekonstrukciji tramvajskih šina (za)kasnili na posao ili školu. Zbog velikog broja poruka koje sam dobio od građana, a zbog kojih sam se u godini u kojoj sam upravljao Ministarstvom saobraćaja, trudio da prilikom svake svoje odluke mislim na posljedice koje će te odluke imati za njih", napisao je.

Ukazao je da današnja kantonalna vlast način upravljanja svojih prethodnika nazivali populističko-marketinškim, ali da se nije osvrtao na to.

Kako je istakao, dok je bio ministar rekonstrukcija dijela tramvajske pruge i određenih saobraćajnica se radila u noćnim satima. Smatra da se time, kako je naveo, izlazilo iz paradoksa koji se godinama bespotrebno radio.

"A to je da se u toku dana i najvećih saobraćajnih gužvi zatvaraju određene saobraćajnice i uskraćuje normalna komunikacija i život građanima", napisao je Šteta.

Poručio je da je rekonstrukcija tramvajske "S" krivine, koja se nalazi u centru grada, morala biti planirana, što znači i korištenje pogodnosti noćnog izvođenja radova. Kritikovao je i organizaciju javnog prijevoza tokom rekonstrukcije koja bi trebala trajati 40 dana.

"Morali smo imati ubačene dodatne autobuse i dodatne linije za prijevoz putnika do relacija na koje tramvaji od jučer ne voze, morali smo imati jasno definisane alternativne pravce i na vrijeme obavijestiti građane kako bismo prilagodili svoja putovanja", mišljenja je.

Šteta je komentarisao i pitanje saobraćajne signalizacije tokom rekonstrukcije.

"Morali smo imati usklađeno i prilagođenu novu signalizaciju na alternativnim pravcima kako bi protočnost saobraćaja bila brža i jednostavnija te kako bi građani doživljavali manje neugodnosti od širenja koronavirusa u jučer pretrpanim autobusima koji su satima vozili relacije od nekoliko kilometara, a sve bi to bilo minimalizirano da smo imali aktivnosti posložene na vrijeme i komunicirane sa građanima sa posebnim fokusom na organizaciju rada noći i u terminima kada je manje kretanje građana", naglasio je.

Ocijenio je da nas vjerovatno očekuje katastrofa u, kako je istakao, svim sferama života. Pozvao je Vladu Kantona Sarajevo da hitno napravi drugačiju organizaciju gradilišta i radova.

Podsjećamo, rekonstrukcija tramvajske pruge u dužini od skoro 369 metara počela je jučer. Kako je ranije kazao kantonalni ministar saobraćaja Adi Kalem za Klix.ba, saobraćaj neće biti blokiran odnosno preusmjeravan na alternativne pravce svih 40 dana radova, već u narednih nekoliko dana. Tramvaji će u narednih mjesec dana saobraćati od Ilidže do Željezničke stanice, a od Zemaljskog muzeja do Baščaršije će saobraćati autobusi. Karte će važiti prilikom presjedanja iz tramvaja u autobus.

Vrijednost radova je skoro 584.000 KM, a izvođač je konzorcij kompanija OK BAU iz Gradačca i Željo d.o.o. iz Konjica.