Anketa UNICEF-a: Više od 80 posto mladih planira izaći na izbore
Da njihov glas može puno utjecati na promjene u društvu i da je svaki glas bitan smatra 50 posto ispitanih starosti od 20-30 godina, 38 posto ispitanih smatra da njihov glas može uticati malo ili nimalo na promjene u društvu i da će svakako biti onako kako drugi odluče, dok je 12 posto ispitanih odgovorilo kako nemaju stav po ovom pitanju.
Kad je u pitanju predizborna kampanja, samo 16 posto ispitanih smatra da su mladi i pitanja mladih adekvatno i dovoljno zastupljeni u predizbornim kampanjama stranaka, 35 posto ih smatra da mladi nisu zastupljeni nikako, dok ih 49 posto smatra kako bi u kampanjama trebalo biti više tema od značaja za mlade.
Kampanju 50 posto ispitanih prati onoliko koliko vide putem plakata i plaćenih medijskih sadržaja, 29 posto ispitanih je kazalo kako uopšte ne prate kampanju niti ih zanima, dok samo 21 posto ispitanih odgovorilo kako kampanju prate aktivno, prateći poruke i analizirajući predizborne programe stranaka.
Dok većina "U-reportera" - njih 88 posto, znaju da se na ovim izborima biraju članovi/članice Predsjedništva BiH, Parlamenta BiH, entitetskih parlamenata kao i zastupnici/zastupnice kantonalnih skupština, zabrinjavajuće je da je čak njih 11 posto odgovorilo kako misle da se na ovim izborima biraju načelnici općina/opština, dok ih jedan posto smatra kako se na općim izborima biraju predstavnici/predstavnice savjeta mjesnih zajednica.
U-Report je komunikacijski kanal, koji predstavlja glas javnosti i promoviše učešće građana, prvenstveno mladih, u stvaranju pozitivne društvene promjene, ohrabruje i podstiče mlade da iznesu svoja mišljenja i poglede na probleme sa kojima se svakodnevno susreću. Platforma na koju se može lako registrovati broji više od 3.700 U-Reportera i U-Reporterki, rezultati ankete se obrađuju, analiziraju i javno prikazuju kao infografike na stranici https://bih.ureport.in.