Prema ovoj studiji, 26 posto muslimana u BiH smatra da je vanbračna ljubavna veza moralno opravdana, a isto mišljenje dijeli i 25 posto albanskih muslimana što je najviše do svih muslimana u svijetu.
S druge strane, oko jedan posto muslimana u Nigeru, Iraku, Egiptu, Indoneziji i Azerbejdžanu smatra da je vanbračna ljubavna veza moralno opravdano i dozvoljeno djelo.
Također, bh. muslimani smatraju da posjeduju vrlo značajan nivo znanja o principima kršćanskog vjerovanja. Tako njih 51 posto vjeruje da posjeduje značajno znanje o kršćanstvu, kao i 61 posto muslimana u Mozambiku, u čemu muslimani u ove dvije zemlje prednjače u odnosu na ostale muslimane u svijetu. Šest posto muslimana u Pakistanu, devet posto u Maroku i 11 posto na Kosovu smatra da ima značajno znanje o kršćanstvu.
Nadalje, 92 posto muslimana u BiH smatra da žene trebaju odlučiti hoće li nositi maramu ili ne, što je najveći procenat u svijetu, a isto mišljenje dijeli 91 posto muslimana na Kosovu, i 90 posto u Turskoj. S druge strane, 29 posto muslimana u Kongu i 30 posto u Afganistanu vjeruje da žene trebaju odlučiti da li će nositi maramu ili ne.
Studija Instituta Pew je pokazala da su muslimani iz BiH najliberalniji u vezi sa pravom supruge na razvod, te tako 94 posto njih smatra da supruga ima pravo da se razvede od svoga supruga. Od ostalih muslimana na Balkanu, gdje živi značajna zajednica muslimana, slijede muslimani na Kosovu sa 88, Albaniji sa 84 posto i Turskoj sa 85 posto onih koji tvrde da supruga ima pravo da se razvede.
S druge strane, osam posto muslimana u Maleziji izjasnilo se da supruga ima pravo da se razvede od svoga muža, kao i 14 posto u Iraku.
Prema studiji koju je uradio Institut Pew, muslimani u BiH su pokazali da ne opravdavaju samoubilačke napade u ime islama te tako samo njih tri posto smatra da su somoubilački napadi u ime Islama opravdani, dok 96 misli suprotno. S druge strane, 40 posto muslimana u Palestini vjeruje da su somoubilački napadi u ime Islama opravdani dok 49 misli da to moralno nije prihvatljivo.
Bh. muslimani su, također, među najliberalnijima u vezi sa odobravanjem abortusa, te njih 14 posto vjeruje da je abortus moralno opravdan, kao i 18 posto muslimana u Bangladešu i 15 posto u Ugandi, što je najveći procenat u svijetu.
S druge strane, samo oko jedan posto muslimana u Pakistanu, Etiopiji i Keniji smatra da je abortus moralno opravdano djelo, dok isto to misli četiri posto muslimana na Kosovu.
Rezultati istraživanja koje je proveo Institut Pew, prikupljeni su na osnovu intervjua sa više od 38.000 muslimana u 39 država o raznim temama od etike, politike, pravde, odnosa između islama i zapada, te do odnosa između muškarca i žene.