Komentari (87)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ne brini, imamo mi i najsmrtonosniju pistu. Ovo će ti potvrditi svako ko je sletio u Sarajevo na aerodrom... Nemamo još žrtava, jer nemamo letova...
a zar nije smrtonosniji aerodrom u Trebinju? :)
Kako da bude aerodrom u Trebinju najsmrtonosniji kad nijedan avion s njega nije poletio. S njega samo cigani poput Kusturice lete u nebo. i ponekad Nebeski narod dotakne svoje visine, inace nikad nista tamo...
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Slovenija ima daleko losije puteve od Hrvatske, a znatno manje gine ljudi, znaci nije do cesta nego do zakona, u Sloveniji ako ides 10KM na sat preko ogranicenja dobijes 100 eura, a kod nas ako ides 50km na sat iznad ogranicenja policajcu daš 20KM na kafu i nastavi dalje da ludujes na cesti kao da nista nije bilo :)
Dominikanska Republika ima višu stopu od Tajlanda, 41.7 na 100.000 ljudi. Na svim portalima iste dezinformacije...
Nisu ceste najsmrtonosnije, nego nasi ludi bezglavi vozaci
Naravno da je velika smrtnost, kada su ljudi idioti. Štedi se na servisima, dijelovima, gumama, a troši se u kafićima. Gdje je ograničenje 60 skoro svi voze 80-90.
Dobar komentar, krivi su ljudi(vozači) a ne ceste. Zlatno pravilo je prilagoditi vožnju uslovima na kolovozu,- pijanstvo i pokvarena vozila su druga priča, štedi se na gumama itd.
Nisu problem putevi .Problem je seljakluk i nekultura skoro svih ucesnika saobracaja . Hebemo mater onome odmah do semafora ako nije startao kao Niki Lauda a covjek vozi Golfa dvicu Vidimo auto ispred sebe bolje nego nase i proradi krv e mogu ja i tebe vala prestici sta se ti puses , hebes punu liniju. Malo da se pusemo pred kokama pa dajemo gas .Posebno ako je koka u autu . Da ne pricamo o onima sto su sisli sa raznih visoravni pa kruze autom po Sarajevu kao da je korzo . Popiti pivo i sjesti za volan autobusa ima jos samo primjera na divljem Balkanu .Machokultura , ma bolje ja vozim pijan . Sistem nula , hebo 40 maraka ako me klepi kontrola .DO NAS JE NIJE DO PUTEVA
Zadnja riječ tehnologije koja je došla u moje selo jesu Gumena Konjska Kola....
Najviše brza vožnja ili vožnja u alkoholiziranom stanju...
Loši putevi , nekultura vozača ,a i pješaka, a i veoma losa ispravnost vozila. Nek se samo uradi statistika koliko je vozila na tehnickom pregledu vraceno zbog neispravnosti. Neka se uvede strogoca tehnickih pregleda vozila, neka tehnicki pregledi vracaju neispravna vozila, a n ekao do sada na jednoj stanici vozilo bude vraceno zbog neispravnosti vozac odmah kaze odoh ja onome ko ce da me pusti i stvarno ode na drugu stanicu i dobije ovjeru da je vozilo ispravno. OVO JE ZALOSNO.
vidise da nista neznate a komentarsete
Autoputevi. Potrebni su autoputevi. Bas zato je i CG i Bosna medju najgorima po ovim stastistikama. Uvek se mnogo vise desvaju nesrece/ a pogotovo sa fatalnim ishodom na obicnim magistralama. Kod nas se ubrzano sada radi koridor 11 Bg-Cacak jer je ibarska magistrala za ovih 10 godina ubila vise Srba nego u ratovima devedeseti i bombardovanjima(bukvalno). N Autoputevima su te nesrece u mnogo manjoj meri. Ni Rumunija nema autoputeve, ima ih veoma malo, za toliku zemlju, zato je isto najgora. Hrvatka ima odlicne puteve i razgranatu mrezu puteva, a gora stopa nego kod Srbije moze se objsniti velikim brojem vozila u sezoni. Bosna je zaguljena, sve magistrale, tek malo autoputa, a sve ostalo klisure/opasne magistrale, isto i CG. Udjes na Horgos(SU) gore i osim(20ak) kilometara grdelicke klisure sve picis autoputem 580 kilometara do Preseva/MK. Udjes Bosnu i ne moz da izadjes/kao da su prostranstva ogromna./krivine/nagibi/ovo ono, mora da se proteraju tu autoputevi da se poveze sve to.
Eh jebiga. Jebemu Tajland. Zamalo zlatna medalja. Haj nema veze ni srebro nije lose
Pa sta ste ocekivali, kad ne mogu za deset godina pored obezbijedjene love napraviti SA zaobilaznicu, a gdje su tuneli kroz Ivan planinu i autocesta do Mostara.
Ma problem je u vozačima, ali što je najgore kod nas su putevi tako loši da ne bi trebalo da omogućavaju vozačima ispoljavanje kretenizma ovakvog kakvog imamo, ali eto krmak ce uvijek naći načina.....
Zalosno je meni da drzava nema autoput i da se od Sarajeva i do Sarajeva moras voziti obicnim magistalnim putevima. Cijela Evropa je povezana autoputevima, veliki gradovi, Zagreb i Beograd medjusobno, pa od ZG i BG na vise strana, a u BiH nista.
Moras shvatiti stvar da je iz BiH otislo sve sto valja, ostali su lijeni, nesposobni i probisvijeti, koji ne znaju raditi nista, osim kahvenisanja. Kao i za repku, bez ucesca dijaspore posao nece biti zavrsen. Zato ljudi ginu, ljudi ginu zato sto policija iskljucivo kontrolise brzine vozila u zelji da lokalni policijski organi mogu platiti janjetinu.
Posmatrajmo to sa pozitivne strane: bar smo u nečemu prvi! :D
Nismo, drugi smo. Tajland je ispred. Ni ovdje nismo sposobni da budemo prvi :)
Putevi su odlicni u BiH, ne valja prevoz. Moj magarac Kiko i kobila Jafa prelaze svaki put bez problema. Ne trebaju ni mostovi, ako u blizini ima skela.
Zalosno je da drzava nema autoput.