Komentari (68)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sad nakon radnika, budite i malo s vozačima koji čekaju da prođu kroz Vranduk.
@Android Knego Ovi prepricavaju anegdote ko da prvi put grade tunel
Poredjenja radi bez mehanizacije 1946 god Tito poceo gradnju pruge Brcko-Banovici 92 km duzine, tri tunela, 4 mosta, rucno kroz brda i pocela je u Martu, zavrsili iste godine u Novembru. Radovi su kostali manje nego kiosk SDA u sarajevu i sve sa pjesmom uradjeno.
Jadni ljudi, platiće oni zdravljem svojim za taj prokleti veletunel...
jest lazete iz kliksa, prolazio sam 4 puta kroz tunel i najvise sto sam vidio 5 ljudi da radi i to od tih 5 njih se trojica setaju i to u 12 sati kad treba da se ruka najvise, ajd druga smjena i nekako
Nasli ih i vi ometati u poslu
tunel vranduk probijen 1947 za 7 mjeseci ! sa minimumom mehanizacije
Vranduk je strateški projekat vlade da zadrži mlade u BiH...fizički...:)
Nije mi jasno, prave tunel koji ce biti sporedni onom na autoputu, zar nije logicno da se autoput napravi, da bi narod autoputem isao. Drugo, nije to prasina, to su ispusni gasovi na koji su radnici « navikli » a svi ce za koji mjesec zavrsiti u bolnici, nije normalno da se radi u takvil uslovima, nabavite makar ljudima neku ventilaciju, potrovat ce se ljudi
Zalosno i tesko jest tim ljudima,ali niko da se sjeti pa da malo vodom poprsce zidove o cestu na kojoj je prasina.Svugdje u svijetu u radovima na otvorenom vatrogasci posipaju vodu da nema prasine
Sve inzenjeri a neznaju ekser zakucat. Kod nas je brzina gradnje na zavidnom nivou. Oni koji su boravili u Njemačkoj ili Austriji znaju o čemu pričam. Tamo postave skele i mreze i nema ih po 2 godine da započnu renoviranje fasade. Šta mislite buni li se iko zbog toga
Pa i to su neke bosnje koji su na bausteli u de il austriji
ovo za tri godine nećebiti gotovo
Ne znaju besposlicari sa klix-a sta znaci rad u teskim uslovima
@fbUser1558354578 Nije tu uopšte suština problem rada u teškim uslovima, nego zašto su ljudi dovedeni u situaciju da rade u takvim uslovima. Zašto se obilaznice nisu pripremile kako treba?! Zato što asfaltiranje takvih cesta ne donosi predizborne poene?! I da je to urađeno kako treba onda ne bi ni bilo rada u ovako teškim uslovima...
Ovako nesto kad se radi kao ovaj tunel Vranduk prije nego se pocne raditi prvo se napravi zaobilaznica da u toku radova u tunelu vozila prolaze tom zaobilaznicom a ne tunelom.Tako je to ovdje u Svedskoj gdje sam to vidio mnogo puta.
Ko da kopaju drug Krhki i drug Frljoka
...mic po mic i eto ga...ni osjetili nismo...
Fakat se pravi i previse vremena, ali u kakvim uslovima ljudi rade dobro ga ikako zavrse
Bravo Mosnjaci napreduju. Umjesto 2100.god , zavrsice u 2040.god tunel.