Komentari (48)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
idi vani,naci ces posao u struci i ne okreci se,sretno
Ovo nije problem samo sa biologijom na PMF-u. Raja i nakon hemije, fizike, matematike i geografije isto muku muče da pronađu posao u struci. A vrlo dobro znam kako je studirati matematiku na PMF-u, nije nimalo naivno.
Ako nisi doktor/inžinjer/pravnik, onda si diplomirani K
@MostaracsaNeretve kao i sam primjecujes da nije lako bez znanja dva fakulteta zavrsiti.Ljudi koji imaju vise znanja su sposobniji od drugih.U svijetu se to cijeni, samo kod nas si nitko i nista., zbog ovih, koji drze pozicije bez manjeg znanja, jer imaju stranacku knjizicu.Takvi su doprinijeli da smo stigli dno, gdje se sve teze i teze izlazi na povrsinu.
Npr. kad neko u zapadnoj Europi ili Americi ili nekoj drugoj normalnoj zemlji, zavrsi fiziku ili matematiku ( ne za ucitelja ili sl.) mislim da za 1-2 sata dobije 10tak ponuda za posao, ako vec u zadnjem semestru faxa nije potpisao ugovor sa nekom firmom...
cuj to? a kod mene su zenu odbili u fup-u i sipi jer su za poziciju u forenzici trazili iskljucivo biologa.
Kad ste vec master odradili, naucite jos njemacki i polozite C1 u Goetheu, ja vam garantujem da ce te za 7 dana naci posao u struci, ali u Njemackoj..... Na zalost kod nas Diploma i znanje, ne piju vode....
Znaju li Sigurnosne agencije u BiH da postoje studiji za sigurnost i kriminalistiku a opet primaju u krim inspektore: plivače, ronioce, lutkare, i tako to na tu temu? Zanju, ali fazon je maketi pare a uposliti smotane i podobne.
Zalosno je to naravno, ta zanimanja su svugdje cijenjena i trazena , samo meni je zalosnije kakvi sve jadnici komentarisu , jedva cekaju da se necijoj nevolji nasladjuju , fuj
Svi znaju da ima apsurdnih smijerova na svim fakultetima i da ucimo ono sto se prije 40g ucilo. Nama treba ogromna reforma obrazovanja.
I hemičari muke muče sa pronalaskom posla jer njihov posao mahom rade farmaceuti, tehnolozi itd
@Buba Dara haha, njihov posao? ljudi studiraju farmaciju 5 godina da bi im neko s pmfa kmecao, daj zivota ti. Jos malo trazit ce da u apoteci rade
A sta bi ovi molim te? Zavrsila bi biologiju pa bi da radis u bolnickom laboratoriju? E nece moci, za to imamo Fakultet zdravstvenih studija. Nikad necete bit zdravstveni radnici, zna se koji fakulteti pripadaju medicinskoj grupaciji nauka.
@ja00000 bumbar to sto vi zavrsavate je obicni kurs, ispite vam rade za vas studenti biolozi mikrobiologije i ostalih usmjerenja, a vasu diplomu mozete okaciti macku o rep, jer vase znanje iz ovih oblasti je mizerno u poredjenju sa znanjem biologa.
Možda si na spisku zvanja za prosvetu i školstvu, ne očajavaj.
Djeco draga, pa to njih ne zanima, u njihovim odborima za glasanje sjede ljudi od 60 i više godina, krezavi, pjani i samo viču ta i ta stranka. A još i sa dva razreda škole.
Na stranu ovo, ima prelijepih studentica na Biologiji, i mikrobiologiji, da ti se oci zamataju, da padnes
@gooUser1571120052 glup si veoma
političke nauke, više zdravstvene studije i ovi sa PMF, pa vi ste znali kad ste upisivali da od toga nema ništa,, a vala da si učila 4 godine to nekom drugom,, tamo se samo sa stepeništa pada
@nick13 Ti si lud PMF samo sa stepenica . Pa odi i položi genetiki ili mikrobiologiju a iskreno se nadam da si mislio na biologiju jer te baš i ne mogu zamisliti na matematici i fizici
Tek šta su uradili onima koji su mislili raditi kao medicinski fizičari. I pored završenog fakulteta, propisali su im 4 godine specijalizacije kod Sebije. Pa toliko doktoru ne treba da specijalizira!
@Tovarish2020 U pravu si, doktoru treba min. 5 godina da specijalizira.
@newcomer Sebiji nije trebala ni godina... Doduše, ona je 11 godina studirala redovno, tako da su joj to priznali.