Ministar Bubica najavljuje da će nakon okončanja ovog postupka biti poznato koliko je osoba odgovorno za osmodnevnu obustavu saobraćaja radnika Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća "Gradski saobraćaj - GRAS".
Procedura odgovornosti neće biti obustavljena i nakon uspostavljanja saobraćaja, a ta procedura neće biti zaustavljena dok se ne utvrdi odgovornost te dok se odgovorni ne privedu licu pravde i adekvatno kazne.
Kada su u pitanju disciplinski postupci koji se vode unutar firme, ministar kaže da ni oni neće biti obustavljeni, ali da će njih provoditi uprava preduzeća.
Krizni štab koji je formirala Vlada KS-a nakon obustave saobraćaja i dalje je u stalnom zasjedanju, a trenutno se radi na rasporedu linija na kojima će voziti GRAS i vozila Centrotrans-Eurolines i to na način da GRAS saobraća na linijama na kojima je i do prije obustave saobraćaja saobraćao, a da se linije za koje nema kapaciteta dodijele Centrotransu, odnosno alternativnim prijevoznicima.
"Da bi prijevoz bio poboljšan i da bi sva naselja bila pokrivena javnim prijevozom bit će potrebno da se u javni gradski saobraćaj u Sarajevu uključe i alternativni prijevoznici koji su u posljednjih osam dana prevozili građane Sarajeva", kaže Bubica.
Svaki od prijevoznika kojem se dodijele linije bit će dužan podnositi dnevni izvještaj o tome koliko je bilo polazaka da bi se utvrdio kapacitet autoprijevoznika, odnosno da li oni posjeduju dovoljno vozila za neometani saobraćaj.
S obzirom na to da je za gradske linije potrebno raspisati tender, Bubica kaže da su svi zakonski preduvjeti zadovoljeni za dodjelu linija drugim prijevoznicima.