Podcrtao je i da je zatraženo od rukovodstva Skupštine KS da se predstavnici Sindikata obrate na sjednici zastupnicima u Skupštini, ali Himzanija kaže da će tek sutra znati da li će im to biti dozvoljeno.
Inače radnici tvrde da predloženo zakonsko rješenje ide na štetu GRAS-u, a preferira Centrotrans jer prema tom rješenju GRAS neće moći učestvovati na tenderima za minibuski i autobusni saobraćaj, te napominju da zakon nije u skladu s federalnim zakonom.
Ministar saobraćaja u Vladi Kantona Sarajevo Jusuf Bubica ističe u izjavi za Agenciju FENA da je zakon dobro koncipiran te da ukoliko ga zastupnici sutra na sjednici prihvate, uveliko će pomoći GRAS-u.
"Tramvajski i trolejbuski saobraćaj ostat će u nadležnosti GRAS-a. Sve autobuske i minibuske linije prema zahtjevu Konkurencijskog vijeća BiH idu na tender. Zakonom je predviđeno da se prvo uradi mreža linija te da se nakon toga obavi javni poziv za linije za što je ostavljen rok od godinu dana od dana usvajanja zakona", naglašava Bubica.
Ovaj rok je ostavljen, pojašnjava nadalje, da bi se u tom periodu riješila pitanja preduzeća GRAS, odnosno da bi se napravila unutrašnja reorganizacija i sistematizacija radnih mjesta, da bi se preko donatora ili kreditima nabavio novi vozni park, kao i da bi se napravio ugovor o reprogramu dugovanja GRAS-a sve u cilju stvaranja uvjeta u kojima će GRAS moći ravnopravno učestvovati na tenderu za sve linije. Ukoliko pak zakon ne bude usvojeni, upozorava Bubica, doći će u pitanje licence za sva vozila preduzeća GRAS jer produženje licenci ovisi o izmirenju obaveza GRAS-a prema državi koje nisu izmirene.
Ponovio je da GRAS trenutno vozi sa 40 posto od ukupnog potrebnog kapaciteta, odnosno od potrebnih 340 imaju samo 140 voznih jedinica, a mnoge linije se uopće ne održavaju.
"Obaveza Ministarstva je da preduzeću koje ne održava vozne linije iste oduzme i da ih na tender. Mi to nismo učinili, ali ukoliko se zakon ne usvoji to će se na kraju desiti", upozorava ministar.
Stoga napominje da najavljena okupljanja radnika nemaju osnova jer je ovaj zakon jedina šansa GRAS-u da izađe iz situacije u kojoj je sada.
Jutrošnja gužva na relaciji Dobrinja - Vijećnica još jednom je ilustrirala neredovno saobraćanje autobusa GRAS-a koji na ovoj liniji umjesto šest imaju tri autobusa.