Dostupan registar
77

Čak devet hiljada osoba je zaposleno u institucijama u TK, objavljeni detalji o njihovom radnom odnosu

A. K.
Sjedište Vlade TK (Foto: A. K./Klix.ba)
Sjedište Vlade TK (Foto: A. K./Klix.ba)
U kantonalnim institucijama u Tuzlanskom kantoniu zaposleno je skoro devet hiljada osoba, a Ured za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom objavio je detalje koji su vezani za njihovo zaposlenje.

Objavljeni registar sadrži podatke o uposlenicima kantonalnih institucija koji se odnose na naziv radnog mjesta, vrijeme i vrstu zaposlenja (određeno ili neodređeno), stručnu spremu, zvanje, kao i stručnu spremu predviđenu za dato radno mjesto te osnovnu platu. U registru su prikazani podaci za gotovo devet hiljada uposlenika.

"Objavom registra uposlenika jača se transparentnost i otvorenost u radu institucija Tuzlanskog kantona, što je najbolji mehanizam prevencije korupcije. Ured je inicirao izradu ovog registra jer građani imaju pravo na uvid u strukturu uposlenika koji se finansiraju iz javnih sredstava, odnosno iz budžeta Tuzlanskog kantona", kazao je Muamer Šljivić, sekretar ureda.

Registar je dostupan ovdje, a izrađen je na osnovu Odluke Vlade Tuzlanskog kantona te uz tehničku i stručnu pomoć Misije OSCE-a u BiH. Ažuriranje registra uposlenika će se odvijati na sedmičnom nivou.

Pored registra imovine nosilaca javnih funkcija ovo je drugi javni registar koji je objavljen, a kako kažu nadležni, Ured za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom će nastaviti raditi na jačanju sistema prevencije korupcije kao jednog od preduslova za razvoj i properitet društva.

Strategijom za borbu protiv korupcije od 2021. do 2024. i Akcionim planom za provođenje strategije predviđene su i aktivnosti uspostavljanja proaktivne transparentnosti i uspostavljanje sistema za otkrivanje korupcijskog ponašanja u javnim institucijama, razvijanje, promovisanje i provođenje preventivne antikorupcijske aktivnosti u javnom i privatnom sektoru te digitalizacija antikorupcije sa ciljem unapređenja međusobne komunikacije i saradnje.

Vrijedi kazati da je Skupština Tuzlanskog kantona krajem 2021. godine usvojila Zakon o prijavljivanju, porijeklu i kontroli imovine izabranih dužnosnika, nosilaca izvršnih funkcija i savjetnika.

Shodno tome, izabrani i imenovani dužnosnici na kantonalnom i lokalnom nivou, njihovi savjetnici te direktori, njihovi zamjenici i izvršni direktori uprava, javnih agencija, fondova i preduzeća čiji su osnivači Tuzlanski kanton ili lokalne zajednice, moraju prijaviti svoju pokretnu i nepokretnu imovinu.

Prijava obuhvata vlasništvo nad pokretnom i nepokretnom imovinom, zatim dionicama, obveznicama i udjelima u kompanijama, depozite i štednje u bankama, primanja u BiH i inozemstvu te poklone vrednije od 200 KM.