Komentari (87)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Smart zvono, smart tabla, smart telefon, smart kreda...a djeca nikada gluplja i neobrazovanija....
"Mi imamo jako puno razumijevanja za probleme onih koji liječe naše stare, ali skoro nikako za one koji obrazuju naše mlade" "Obrazovanim pojedincima mnogo je teže manipulirati nego neobrazovanim." Ovim je sve rečeno. Nažalost, mislim da je sve ovo dio projekta.... Fantastična analiza stanja u obrazovnom sistemu!
Treba izbacit ocjene iz osnovne skole
Neka neka, trazili ste gledajte! Pa ti dzaba sve ako ti djeci truhne mozak u skoli
Reformu obrazovanja su počeli drugovi 70tih kako bi zaustaviti odlazak na zapad kvalifikovane radne snage. Prvo su ukinuli zanate, pa smanjili prosvjetnim radnicima plate
Ne spomenu kvalitet nastavnika u prenošenju znanje i učenju, da propisano provjere znanje. Knjige kada čitaš stranicu teksta smisao ima samo 1-2 rečenice. Ima nastavnika koji nisu pismeni a kamo li da prenesu znanje. Neki nastavnici ne poznaju propise koji se odnose na provjeru znanja. Veliki procenat nastavnika su zalutali, pa nije čudo da djeca ne znaju dobro gradivo pa se možda poklanjaju ocjene. Prema svemu u prosjeku imaju dobre plate. Sva čast pojedinim sposobnim nastavnicima.
Postavlja se vaznije pitanje. Zasto ulagati intezivno u obrazovanje ako ce vecina radne snage ce usisati zapadna ekonomija koja iz egzistencijalnih razloga treba radnu snagu jer ima najnizi natalitet u svijetu, a najvecu ekonomsku aktivnost. Mi sa nasim natalitetom i odnosom kupovne moci nemamo sanse se odbraniti i da smo genijalci.
@fbUser1565123248 Nebitno gdje će raditi, bitno je šta će raditi, hoće li biti inžinjer u Audiju i programirati ili će prati guzove i suđe i mješat maltu. Šta bi ti za svoje dijete želio od to dvoje?
Više ocjene su na cijeni :) svugdje ista prica.
Vedade svaka čast na osvrtu, sve tacno na zalost.!
a poklanjanje ocjena debilima?
Ja nisam čuo da je ijedno dijete od današnjih generacija ikad bilo u "ćošku". U moje vrijeme to je bila standardna disciplinska mjera. Uz pisanje neke disciplinske rečenice na pola sveske za kaznu...
Al de budimo realni. Pola drzave ne bi znalo rijesiti zadatke iz 4tog osnovne skole. Ovo je puno teze nego prije. Da ne govorimo o tezini i kolicini gradiva koju djeca imaju kod nas u poredenju sa Evropskim zemljama.
Ako ucenik ima losu ocjenu to znaci da mu ucitelj nije prenio dovoljno dobro znanje..... to je ta bitna razlika izmedju ucitelja koji donese jabuku na prvi sat matematike i ucitelja koji ocekuje da djeca vec znaju unaprijed matematiku. Ucitelji treba da se ocjenuju a ne ucenici!
Moja kci je prije par godina obnovila prvi razred srednje skole. Godina se izgubila na popravnom i to iz matematike. Taj dan je profesor 10 ucenika opet vratio u prvi razred. Sad je moja kci student trece godine,redovno u roku prve dvije godine je zavrsila. Hvala profesoru matematike na zivotnoj lekciji kroz koju je moja kcerka prosla.
Ćemu uopšte ocjenjivanje djece do bar petog razreda? Obrazovanje nam je do zla boga zastarjelo, i ovo nešto prosvjetnih radnika što se trude modernizovati nastavu i prilagoditi je djetetu se zatire i plaši ugovorima svake godine. Ćemu vjeronauka u prvom razredu dva časa sedmično, šta to ima iz vjeronauke toliko da se uči, to je jedna knjiga i tamo i ovamo? Ćemu masovno uhljebljenje po školama, 9-godišnje osnovno?
@biglebovski Hoćemo kompjutere, bazene i časove profesionalne orijentacije u školama. Hočemo najbolje za našu djecu.
Ovo je konkretan primjer.
Adnan Đonlić je u 8.razredu osnovne škole Meša Selimović(1994.godine Alipašino polje C-faza) imao 1(jedinicu) iz fizičkog/fiskulture vaspitanjana svakom polugodištu jer nije bio sposoban tj.lijen za isti predmet. Iz ostalih predmeta je bio odličan ali na kraju školske godine dolazi mu babo koji je radio u prosvjetnom zavodu i uz pomoć direktorice škole i razrednog starješine upisuju mu ocjenu 5 da mu ne kvare prosjek za srednju školu ili su dobili pare za taj posao.