Draško Stanivuković na Facebook reklame u posljednja tri mjeseca potrošio skoro 5.000 KM
Facebook, odnosno kompanija Meta, ima transparentnu politiku što se tiče plaćanja reklama na svojoj platformi, a pogled u izvještaj o plaćenim reklamama u BiH otkriva da je Stanivuković među najvećim potrošačima u našoj zemlji.
Tako je u posljednjih 90 dana gradonačelnik Banja Luke na Facebook reklame svoje službene stranice potrošio pomalo nevjerovatnih 4.764 KM, kaže izvještaj Mete.
Kada to stavimo u kontekst drugih političara i stranaka u BiH, može se reći da je ovo doista velika cifra. Tako je u našoj zemlji, u posljednjih 90 dana, na drugom mjestu Vlado Đajić, zastupnik u Narodnoj skupštini Republike Srpske i direktor Univerzitetskog kliničkog centra RS. On je potrošio "samo" 752 KM.
Među strankama prvo mjesto zauzima DEMOS, koja je potrošila 287 KM u posljednja tri mjeseca, dok je među političarima iz Federacije BiH na prvom mjestu Nihad Uk, premijer Kantona Sarajevo, koji je potrošio 271 KM na promociju svoje Facebook stranice.
Odmah ispod njega je zastupnik u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine BiH Saša Magazinović s potrošnjom od 269 KM.
Imajući u vidu da predizborna kampanja počinje tek 5. septembra, upitno je i da li Centralna izborna komisija BiH ima odgovornost da istraži ove kampanje reklama političara.
Treba reći da su brojne stranke, poput SNSD-a i DEMOS-a, već dobile kazne od više hiljada KM zbog objava na društvenim mrežama koje su procijenile kao preuranjenu predizbornu kampanju.
Međutim, CIK nije raspravljao o potencijalnim kaznama za Stanivukovića, iako je javno dostupna informacija da je potrošio skoro 5.000 KM na promovisanje reklama na Facebooku. Naravno, promovisati objave na društvenim mrežama kao takvo nije protivzakonito, ali je pitanje koliko su ove promovisane objave odvojene od kampanje Stanivukovića za novi mandat na mjestu gradonačelnika Banja Luke.