Hadžiomerspahić je bio jedan od osnivača kolekcije Ars Aevi, a posljednjih godina i njen umjentički direktor. Rođen je u Sarajevu 1971. godine.
Diplomirao je u Italiji na Evropskom institut za dizajn u Milanu te na Akademiji likovnih umjetnosti u Milanu. Od 1996. godine redovni je član Udruženja likovnih umjetnika i dizajnera primijenjenih umjetnosti BiH.
Vijest o smrti Anura Hadžiomerspahića iznenadila i potresla sve koji su ga poznavali, a naročito one koji su se sa njim družili.
Među njima je i novinar Bakir Hadžiomerović, glavni i odgovorni urednik poslovnog magazina Prizma. On je na svom Twitter nalogu podijelio naslovnicu posljednjeg izdanja magazina, napisavši da je naslovnica zadnje što su zajedno napravili "ove hefte".
Hadžiomerović je za Klix.ba kazao da je Anur vjerovatno najtalentiranije ljudsko biće s kojim je ikad imao priliku da se druži.
"Čast je neopisiva da se poklopi da i sarađujem s tako divnom osobom i genijalnim umjetnikom. Još prekjučer smo pričali, prije toga završili i našu zadnju naslovnu... Nažalost, bio je to naš posljednji put. Očajan sam, poražen, neizrecivo tužan", kazao je Hadžiomerović.
Istakao je da je Anur bio najbolji, a da ovaj grad i ova zemlja, vjerovatno, nikad takvog više neće imati...
"On je poseban, moj drug. Takve prijatelje mnogi nikad ne zasluže. Ja sam tu sreću imao. Bilo je časno živjeti s Anurom! Plačimo, plačimo, plačimo", rekao je očajno Hadžiomerović.
ANUR HADŽIOMERSPAHIĆ
— Bakir Hadžiomerović (@HadziomerovicB) November 29, 2017
Drug,Prijatelj,Majstor strašni!
Ova naslovnica je zadnje što smo zajedno napravili.Ove hefte.
Zbogom DRUŽE... pic.twitter.com/dZNDDtCy5B
Hadžiomerspahić je djelovao u kreativnom timu agencije Ideologija, čiji su plakati pratili brojne kulturne manifestacije u zemlji. Potpisao je naslovnice albuma za Letu štuke, Edu Maajku, Dinu Merlina, Zabranjeno pušenje, Amiru Medunjanin...
Njegovi radovi odlikovali su se društvenim angažmanom i jedinstvenim likovnim stilom. Često uz dozu satire, kroz hiper-realizam, kompjutersku grafiku ili fotomontažu, na osebujan način javno je iskazivao komentar na društvenu stvarnost.
Jedna od njegovih posljednjih kolekcija Fake Art je umjetnikov statement prema savremenom zaluđenom i podijeljenom svijetu. U svojim radovima kritikovao je savremeno robovlasničko društvo, mašinerije za ubijanje, konzumerizam, nepravdu...
Prošle godine je, tačnije 14. jula 2016. godine, izložbom nagrađenih radova u galeriji Collegium artisticum obilježio 20. godišnjicu rada.
Izložba radova bila je iz oblasti grafičkog dizajna i advertisinga, a tim radovima su dodijeljena najviša internacionalna i bh. priznanja.