Gušić će biti smijenjen s pozicije v. d. direktora GRAS-a, nije omogućio redovne linije
Gušić je u jednom segmentu uspio smanjiti mjesečne gubitke u GRAS-u, govori nam Šef kluba SDA u Skupštini KS Mirza Čelik. Međutim, to očigledno neće biti dovoljno da ostane u GRAS-u.
"Nama i građanima KS najvažnije su redovne linije, pogotovo one prema prigradskim naseljima. Gušiću smo dali rok od devet mjeseci da provede zaključke koje je Skupština KS usvojila. On nije realizirao svoje zadatke i mislim da je vrijeme za njegovu smjenu. Mi ćemo od njega tražiti da podnese ostavku ili ćemo ga jednostavno smijeniti. Ovo je moje subjektivno mišljenje, ali mislim da će ovakva odluka biti usvojena u obrazloženju prema Kadrovskoj komisiji SDA i Kantonalnom izvršnom odboru SDA te da ćemo krenuti u proceduru imenovanja Skupštine KS, nadležnog i Uprave GRAS-a", kazao nam je Čelik.
Pitali smo Gušića da prokomentariše informacije o smjeni, ali nije želio mnogo pričati o tome.
"Za smjenu sam čuo, isto kao i vi. Ne mogu ništa reći jer nemam nikakvih detaljnih informacija", kratko nam je kazao Gušić.
Na pitanja o neredovnim linijama autobusa i minibusa te stalnim kvarovima GRAS-ovih vozila, Gušić ističe kako samo čekaju odgovor Kokurencijskog vijeća.
Podsjećamo, Gušić je ranije tražio da GRAS bude izuzet iz sistema javnih nabavki kako bi ovo preduzeće moglo kupiti minibuse po posebnoj proceduri, a ne putem tendera.
Pitamo dalje Gušića da li od odgovora Konkurencijskog vijeća zavisi redovan prijevoz u glavnom gradu BiH.
"Tramvajski sabraćaj je više od 110 posto u funkciji. Svaki dan uključimo dva-tri vozila više", rekao nam je Gušić.
Iste tvrdnje imao je i ministar saobraćaja KS Mujo Fišo prije nekoliko dana, sa čim se ne bi složila većina građana Sarajeva koji nam se svakodnevno žale na kvarove i zastoj tramvaja. Međutim, Gušić kaže kako krivicu za zastoje ne treba pripisivati GRAS-u.
"Tramvajski saobraćaj nije autonoman i ne zavisi samo od tramvaja. U posljednjih osam-devet zastoja GRAS je bio kriv nula puta jer su sudari putničkih vozila blokirali šine i time zaustavljali tramvaje", pojašnjava Gušić.
Pored zastoja tramvaja, još veći problem građana Sarajeva su neredovne autobuske linije prema brojnim prigradskim naseljima. Gušić kaže kako nema informacije o neredovnim linijama te kako će se situacija u GRAS-u popraviti onog trenutka kada budu mogli nabaviti nova vozila i rezervne dijelove.
Naprimjer, GRAS raspolaže sa 66 autobusa na plin, od čega ih je samo polovina uključena u saobraćaj.
"Ne saobraćaju svi autobusi na plin", potvrdio nam je Gušić te dodao: "Neki su na redovnom tehničkom pregledu, neki na redovnom održavanju, a ima i pokvarenih koji se popravljaju. Građani svako jutro imaju izvještaje o linijama koje će biti u funkciji tog dana. Jutros je recimo 69 GRAS-ovih autobusa u saobraćaju".
Šef kluba SDA u Skupštini KS nije nam otkrio ko bi mogao doći na Gušićevu poziciju. Kako kaže, najvažnije je osnažiti preduzeće GRAS.
"Treba formirati upravu u punom kapacitetu kako bi nastavila intenzivno raditi na rješavanju svih onih zaključaka koji su bili pred zastupnicima KS i koje smo usvojili. Ti zaključci odnose se na smanjivanje gubitka u GRAS-u, poboljšanje prijevoza te uvođenje novih linija koje su bile zapostavljene u posljednjih nekoliko mjeseci", naglasio je Čelik.
Kako saznajemo, početkom iduće sedmice Kadrovska komisija SDA i Kantonalni izvršni odbor SDA će održati sjednicu na kojoj bi se trebalo razgovarati o Gušićevoj smjeni.
Podsjećamo, Gušić je 31. maja prošle godine imenovan za privremenog upravitelja GRAS-a. On je tada izjavio kako se osjeća sposobnim za taj posao te kako može učiniti nešto u GRAS-u, uz podršku Ministarstva i Vlade KS.
Gušić je zvanje magistra nauka u logistici i transportu stekao na Florida Institute of Technology. Iza sebe ima višegodišnje međunarodno iskustvo u radu u oblasti transporta.