Radovi su trebali biti završeni do kraja oktobra ove godine, međutim to će se desiti tek 2020. s obzirom na to da je intenzitet radova usporio problem s eksproprijacijom zemljišta za alternativne putne pravce.
Kako je ranije za Klix.ba potvrđeno iz Javnog preduzeća Ceste Federacije BiH, do sada je urađena zamjena temelja i desna strana zidova s hidroizolacijom i odvodnjom. Planirano je da se druga strana zidova izvodi pod prometom i završi do 10. decembra 2019. godine.
Proteklih dana radovi su u tunelu znatno intenzivirani u odnosu na raniji period, zbog čega se bilježe saobraćajne gužve, jer se saobraća naizmjenično, jednom trakom.
Na sporije odvijanje saobraćaja kroz tunel su upozorili i iz BIHAMK-a, a iz Ministarstva unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona za Klix.ba su potvrdili da danas nisu zabilježene nikakve incidentne situacije, kao i da se propust vozila kroz tunel odvija uz pomoć semafora.
Vrijedi kazati da je u decembru predviđeno da se saobraćanje vozila kroz tunel omogući u obje trake. Tako će biti do marta 2020. godine kada slijedi potpuna obustava, uz korištenje alternativnih putnih pravaca.