Posjeta gradilištu
247

Iskopano 400 metara tunela Hranjen na trasi buduće brze ceste Goražde

FENA
Foto: FENA
(Foto: FENA)
Članovi Vlade Bosanskopodrinjskog kantona (BPK) Goražde i predstavnici Gradske uprave Goražde danas su posjetili gradilište tunela Hranjen na trasi buduće brze ceste Goražde.

"U dogovoru sa gradonačelnikom Grada Goražde i cjelokupnom Vladom BPK Goražde, mi smo odlučili da danas obiđemo radove na izgradnji tunela Hranjen. Prvo smo danas obišli radove sa južne strane, dakle, na ulazu iz pravca Goražda i mogu reći da, u odnosu na prošli put, kada sam dolazila kao predsjednica Odbora za praćenje realizacije projekta, ja sam iznimno zadovoljna iz razloga što radovi jako brzo napreduju", istakla je premijerka BPK Goražde Aida Obuća.

Naglasila je da nema nekih nepredviđenih okolnosti.

"Zato jedna poruka građanima BPK Goražde - vjerujte u ovaj projekat jer ovo je projekat svih građana i građanki BPK Goražde i on je jako bitan kako za nas tako i za cijelu BiH",kazala je Obuća.

Istaknuto je da je do sada iskopano oko 400 metara u tunelu te da radovi napreduju s obje strane.

"Veoma smo sretni što smo vidjeli da je izvršena izgradnja tunela u dužini od 400 metara. Ide se na izgradnju pola kilometra i očekujemo da će se i to vrlo brzo desiti, što predstavlja jednu ozbiljnost a firma koja izvodi radove to radi po svim propisima i standardima. Gradska uprava je u najkraćem roku izvršila eksproprijaciju zemljišta od 45 dunuma zemlje i hvala svim porodicama Turulja koje su zaista bez ijedne žalbe i prigovora dali dozvolu i potpisali trajno vlasništvo državi svoje zemljište. Njihove porodice su obeštećene i imamo jednu parcelu koja je bila od vodoprivrede, poljoprivrede i šumarstva i ta je parcela završena", kazao je gradonačelnik Goražda Muhamed Ramović.

Dodao je da gradska uprava nastavlja sa procesom eksproprijacije.

Probijanje tunela Hranjen radi se istovremeno sa sjeverne i južne strane, iz pravca Goražda i Prače. Investitor je JP Autoceste FBiH, a radovi povjereni kompaniji Euro-Asfalt, vrijedni su oko 82 miliona KM.

Iz kompanije Euro- Asfalt ranije su naglasili da je riječ o geološki zahtjevnom terenu, ali da za sada nema posebnih problema. Radove svakodnevno nadziru predstavnici Instituta IPSA iz Sarajeva kojima je povjeren ovaj posao.

Izgradnja tunela Hranjen najzahtjevniji je dio projekta izgradnje brze ceste Goražde - Sarajevo.