Pojasnili procedure
581

Iz GRAS-a poručili: Gradimo dobar imidž, ali putnici se ne mogu voziti bez karte

FENA
Foto: N. G./Klix.ba
Foto: N. G./Klix.ba
Iz KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo danas je saopćeno da to preduzeće ima za cilj da svojim funkcionisanjem gradi dobar imidž kako preduzeća tako i grada, ali da ne mogu dopustiti da se putnici, pa bili to i turisti, voze bez karte.

Dodaju da u skladu sa Zakonom o obavezama i ovlaštenjima kontrolora/operatera javnog prijevoza putnika u KS i drugim zakonskim propisima, svi putnici bez odgovarajuće vozne karte u vozilima JGP imaju isti status i na osnovu toga podliježu istim zakonskim sankcijama bilo da se radi o lokalnom stanovništvu, turistima ili migrantima.

Dakle, kazne za neposjedovanje vozne karte u vozilima JGP stranim državljanima naplaćuju se po istoj proceduru kao i osobama koje žive u našoj zemlji.

Iz GRAS-a ističu da po proceduri rada, kada kontrola naplate u vozilu JGP zatekne putnika bez odgovarajuće vozne karte ovlaštena je da istom naplati doplatnu kartu od 26,60 KM, a ukoliko isti odbije da plati doplatnu kartu, kontrolor može da ostvari uvid u njegova lična dokumenta radi utvrđivanja identiteta i pokretanja prekršajnog postupka zbog nadoknade štete usljed neposjedovanja vozne karte. Ukoliko takav putnik ne želi da plati doplatnu kartu, kao ni da ustupi lične podatke, službenici GRAS-a su primorani pozvati pripradnike policije kako bi riješili taj problem.

"U vozilima i na terminalima JGP nalaze se informativne naljepnice na bosanskom i engleskom jeziku o način kupovine, poništavanja i cijene karata, a na pojedinačnoj karti za tramvaj stoji slikovno uputstvo o načinu poništavanja iste, te tako svi putnici imaju potpune i dostupne informacije o pitanju plaćanja prijevoza. Usluge prijevoza plaćaju se svugdje u svijetu, tako da je sasvim logično da se strani državljani informišu o načinu plaćanja usluga prijevoza (kod turističkog vodiča, agencije, prijatelja, na licu mjesta ili putem interneta), a u suprotnom podliježu kaznama u skladu sa važećim propisima", saopćeno je iz GRAS-a.

Iz tog preduzeća zahvalili su svim korisnicima koji savjesno plaćaju njihove usluge, jer to direktno utječe na redovnost i kvalitet JGP.