Komentari (32)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Pala je nama magla početkom 90-ih, i još se nije digla. Od tad mi kasnimo na sve letove.
Svake godine ista prica iz dana u dan. Majku vam lopovskupa sto ne kupite neophodnu opremu da aerodrom moze raditi i kada je magla?
Autostoper ne prosipaj se
Postoji oprema za slijetanje pri nultoj vidljivosti, ali na nasem aerodromu se to ne isplati instalirati. Preskupo je u odnosu na broj letova koje Sarajevo prima u toku dana a postoji i problem sa konfiguracijom terena oko kotline u kojoj se nalazi, tako da je najbezbolnija i najbezbjednija varijanta odloziti tih par letova koji su u ranim jutarnjim satima uglavnom.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
purger poletio za zagreb po 3 x većoj magli. turski neškolovani kozojeb-pilot na aparatima.
u Mostaru 20 stepeni vec sada . nema magle.. vidljivost perfektna
a jos u tuzli...
I stavilo sliku Boeing-a 747 koji nema sanse da sleti na pistu u Sarajevu.. O majko mila..
"Dodin" International Airport na aparatima :D
Je'l zavrsio Cenga onaj u Visokom?
Kako je tek onim ljudima u Maglaju ,kod njih je ovo normalna stvar oko 20:00.u ovim hladnim danima.
magle zatvaraju aerodrome, I zagrebački i minhenski. Uzgred, čuo sam da je minhenski izgrađen na mjestu gdje je magla vrlo gusta i moji prijatelji Nijemci, gle čuda, sumnjaju na koruptivne radnje kada se birala lokacija, nekada davno.
Minhenski aerodrom posjeduje opremu za slijetanje pri nultoj vidljivosti, a magla mu ne stvara apsolutno nikakav problem. Jedino sto moze ugroziti rad tih gigantskih aerodroma je ekstremno jak bocni vjetar na smjer piste, pa cak i tada se ti aerodromi ne zatvaraju, nego je na posadama da odluce da li pokusati sletiti ili otici negdje drugo i bezbjedno prizemljiti avion.
Kakva je situacija na Trebinjskom aerodromu ?
hajmo svi otvorite prozore u 5-6 ujutro i pušite 10 min.....