Krajem augusta se očekuje testna vožnja na rekonstruisanoj tramvajskoj pruzi od Čengić Vile do Ilidže
Ovo je izjavio govoreći o tome da li će se produžiti rok za završetak rekonstrukcije tramvajske pruge na spomenutoj dionici.
"Rok za izgradnju kompletne pruge od Ilidže je dvije godine. Mi smo te dvije godine podijelili na dvije funkcionalne cjeline. Prva je od Ilidže do Čengić Vile, a druga je od Čengić Vile do Marijin Dvora. Dali smo sami sebi zadatak i rok da prvu cjelinu završimo do početka školske godine. Stojimo pri tom roku i mi očekujemo da ćemo u zadnjim danima augusta imati testnu vožnju od Čengić Vile do Ilidže", izjavio je Šteta za TVSA.
Podsjećamo, rekonstrukcija pruge od Ilidže do Čengić Vile je počela krajem augusta prošle godine i nadležni su ranije najavljivali da bi trebala biti završena u augustu ove godine. Nakon toga počet će rekonstrukcija od Čengić Vile do Marijin Dvora. Radovi koštaju više od 20 miliona eura, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Izvođač radova je konzorcija kineskih kompanija China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group.
Očekuje se da će uskoro biti izabran i izvođač radova za gradnju tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice. Dostavljene su četiri ponude, po dvije iz Kine i Turske. Moguće je da će gradnja tramvajske pruge početi tokom ove godine.
Tender je raspisan 10. marta, a odnosi se na gradnju tramvajske pruge ukupne dužine skoro 13 kilometara i na čijoj trasi će biti 20 stanica. Gradnja će koštati 20 miliona eura, a novac je osiguran kreditom EBRD-a.