Kritički umovi Balkana na Igmanu: Forum posvećen budućnosti obrazovanja i emancipaciji djece
Na prvom igmanskom obrazovnom forumu okupit će se najveći slobodni umovi u obrazovanju i s ciljem da ovaj forum postane regionalno mjesto susreta takvih ljudi sa ciljem izgradnje boljeg obrazovanja u regionu.
Neka od imena su Boris Buden, Nerzuk Ćurak, Asim Mujkić, Slavko Gaber, Boris Jokić, Ana Pešikan, Petar Bezinović, Galeb Nikačević, Milivoje Bešin, Svetlana Cenić, Jelena Vranješević, Sanja Petrović Todosijević i mnogi drugi akademici, istraživači, I ljudi koji su posvećeni obrazovanju na različitim nivoima.
"Igmanski obrazovni forum predstavlja središte okupljanja kritičkih pedagoga, slobodnomislećih pojedinaca i učitelja sa svih nivoa obrazovanja, s ciljem kreiranja filozofskih temelja za naprednije i humanije obrazovanje. Ovaj forum teži stvaranju platforme za razmjenu ideja i okupljanje dobrih ljudi kako bismo zajedno oblikovali kvalitetniji obrazovni sistem i očuvali radost djetinjstva za svako dijete", ističu iz Centra za obrazovne inicijative Step by Step.
Forum je zamišljen kao "treći prostor" – oslobođen od trenutnih obrazovnih narativa, zaštićen od destruktivnih ideologija, i očišćen od vještačkih, nametnutih rješenja.
"Ovaj prostor namijenjen je onima koji obrazovanje promišljaju iz različitih perspektiva, vođeni vrijednostima kritičke pedagogije i pozitivnog mira", dodaju iz Centra za obrazovne inicijative Step by Step.
Dodaju kako se na ovom historijski značajnom mjestu započinju novu borbu – borbu za budućnost svakog djeteta u našem regionu. Dobrodošli su svi koji vjeruju u emancipatorski i oslobađajući potencijal obrazovanja.
Prvi Igmanski obrazovni forum ima za cilj da razotkrije destruktivne ideologije i faktore koji ograničavaju obrazovni proces, te da analizira širi društveni kontekst koji utiče i transformira školu.
Prvi Igmanski obrazovni forum se skuplja oko tri oblasti:
-
Ideologija i obrazovanje – propituje uticaj destruktivnih ideologija i ideologija uopšte na obrazovne sisteme u regionu sa temama: destruktivne ideologije i ideologije koje su oblikovale obrazovanje – historijski i trenutni pregled; politika i obrazovanje; mediji i obrazovanje; ekonomija i obrazovanje; uloga sindikata i političkih platformi u kreiranju obrazovne svakodnevnice.
-
Svijet i obrazovanje – propituje odnos geopolitike i obrazovanja; slutnje kraja jedne ere; sigurnost, nasilje i posljedice; koncept ekološke pravde i globalne agende i njihov uticaj na obrazovne sisteme regiona sa cilje razumijevanja uticaja na regiju i partikularne obrazovne sisteme.
-
Bitka za obrazovanje – dekonstruiše potencijale ljudi, sistema i infrastruktura za bolje obrazovne sisteme u regionu propitujući nastavničku profesiju, dobrobit djece u najširem smislu, istraživanja relevantna za obrazovne sisteme regiona kao i sposobnost obrazovnih autoriteta u postojećem razumijevanju njihove uloge da školu učine smislenim mjestom za učenje i rast.
Forum počinje 15.11. u 16:00 časova sa činom otvaranja i traje do 17.11