Komentari (100)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Prijatelju stari pricat cu ti pricu o nesretnom noju i tuznom mladicu. Zivotinje volim, geoparda imam, tri goluba bijela, sa njima sve stima. Sve zbog jedne zene tudja krv se proli. Zivotinje jedne koja zivot voli. Paranoja, uzela mi dusu, sve mi uzela. 2x sve mi uzela. REFREN Spanija, Spanija, paprike, patlidzan i buranija Bosnia, o Bosnia, mala bara puna krokodila.
@hehehee je li ti ovo stvarno smiješno, tj. Jesi li stvarno umno poremećen?
...vratio nam se dobri stari Saran:)
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
ista je bila i u Osmanskom periodu.
Susedi, pofafajte nam mozda zeljeznica proradi.
Čija je ovo zastava ? Znal ko ! 🇹🇰
.tk
Kaka vaša spajanja ? Svak na svoju stranu i ćao đaci !
sta je sa hercegovinom tamo od mostara se moze napraviti linija do bihaca. tamo duvanjsko polje nema izroka puno tuneli ne treba sve je ravnica.
U Podlugove.
Izbacite stvarni broj vagona a ne ovo čime se mažu oči
Boli naše političare polni ud u kakvom je stanju željeznica i koliki značaj u prevozu ljudi, roba i usluga ima u svijetu i naravno koliko bi to bilo dobro za našu ekonomiju, ali kao što rekoh boli njih k....
U BiH žive narodi, skoro pa na etnički čistom teritoriju tako da cijela željeznička mreža u BiH spada pod međunarodnu , zar nije tako
Linija za Zagreb nije bitna. Prioritet treba biti jaka unutardrzavna mreza i da voz zamjeni autobuse kada je rijec o prigradskim linijama te rastereti gradske ulice od automobila kako bi pjesaci povratili primat u gradovima te skloni kamione sa magistrala, pogotovo one koji prevoze opasne materije. Medjunarodne linije su samo šlag na tortu.
Netačno. Za efikasnost (rentabilnost) željeznica bitan je teretni saobraćaj (ruda, nafte i.sl.) u čemu je prednost željeznice u odnosu na drumski saobraćaj očita. Putnički saobraćaj nikad neće pokriti troškove.
mi smo jedina drzava na svijetu koja je prije 100 godina imala vise kilometara zeljeznice nego sada, dovoljno receno.
Koji vozovi?
gledajt ti to sarajevo bihac okolo kole....sda nije ni metra pruge izgradila, samo su se bavili sobom i svojim dzepom i ima neko obraza da ih branih i kaze bosnjacki interes
30 godina grade 250 kilometara auto puta i nisu došli ni do pola o kakvoj željeznici pričate...
Ko koci izgradnju pruga 30 godima? Pa autoprevoznicka sda-hdz-snsd mafija!
To nije mreza, to su dvije ukrstene linije
Ja najčešće koristim liniju Sarajevo-Milano-Cirih 😂😂😂😂🥉🥉