Komentari (12)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
kad vidim ovakve ja imam stav da imam potrebu da ubrzano odem odavde
Pa pogledajte samo tu teleću facu našeg ministra. Pa zar ovakav čovjek može bilo šta dobro napraviti, osim da sebi šta uzme. Sa ovakvim ministrima trebaće nam još 100 godina da završimo koridor 5C, a sa ovom cijenom nafte, nama će podići gorivo na 3 KM. Izgleda da oni za svaku dionicu nameću nove akcize.
Koliko su politicari i njihovi uhljebi pokrali mogli su od tog novca napraviti autoput oko cjele BiH sa još po nekom dijagonalom.20 godina šatro grade i izgradili 70-80 kilometara a zaduzili se da ce i naši unuci vracati plus što nam ga još 4 puta naplate,kroz poreze,kroz akcize na gorivo,kroz registraciju i kroz naplatne kucice.Majku va hebem bezobraznu.
Zenica -Doboj- Brod dionica sa ubjedljivo najvecim prometom, ali treba povezati Mostar sa maticom Hrvatskom. Nista to sto ovamo svaki dan neko pogine, sto U Neum ides sa helikopterom, ili sto Tuzla vapi za dobrom cestom. Kolje Bosnjo vila radi kile mesa. Neka, tako nam i treba, sami sebi smo vise stete nanijeli ovih 20 godina poslije rata nego svi drugi u zadnjih 100 godina. Nema pameti u Bosni, a cijena koju placamo nasoj gluposti jeste ovakav mizerni zivot.
Prije nego sto nesto komentarises informisi se malo, Mostar ce se zadnji spojiti na koridor u cijeloj drzavi i to zbog raznih sporova u koje nisi upucen a znas reci "treba povezati Mostar sa maticom Hrvatskom" kao da se Hrvati ne mogu lahko ukljuciti u ovaj dio koji je na jugu izgradjen i ravna im Hrvatska. Nama s druge strane autoput nece stici do Sarajeva za 10 godina ovim tempom i zato je potrebno ubrzati izgradnju, eto nadam se da si nesto naucio.
Svrha mog komentara, kada vec moram crtati, jeste da se gradi autocesta na jugu gdje je promet vozila vrlo mali, skoro nikakav, u odnosu gdje bi se trebao graditi Zenica-Doboj-Brod gdje svakodnevno neko pogine i gdje je promet intenzivan. Da ne spominjem put prema Neumu ili Tuzli. Ako je to ono kako bi se trebalo raditi, ja ne znam od kada je jedan ljudski zivot vrijedan nekog materijalnog dobra.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Od Medjugorja do granice sa Hrvatskom nov autoput. Vozio sam se 2 puta proslog ljeta, odlicno odradjena dionica. Slazem se da je sporo ali Hercegovina se zali dok recimo Tuzla nema ni pola metra autoputa a ta regija je 2 puta naseljenija od komplet Zapadne Hercegovine.