Radovi "kraći" za 300m
858
Mašić: Novalić i Lasić ne odgovaraju, ali neko će morati položiti račune za tunel Hranjen
B. T.

Damir Mašić
Damir Mašić (SDP), zastupnik u Parlamentu Federacije BiH poručio je da ne će neko morati položiti račune zbog obustave radova na tunelu Hranjen. Kazao je da su na porezu federalni premijer Fadil Novalić i ministar prometa Denis Lasić, koji ne odgovaraju na pitanja o ovome problemu.
"Prošlo je tačno sedam dana od kada smo ispred Kluba zastupnika/zastupnica SDP BiH javno tražili od Vlade FBiH sve odgovore na sporna pitanja, a posebno na to ko je odgovoran za potrošenih 97 posto sredstava, urađenih samo 37 posto predviđednih i ugovorenih radova, a potrošenih 80 posto predviđenog vremena. Do sada niti od premijera Novalića niti od resornog ministra Lasića nismo dobili odgovor niti na jedno jedino postavljeno pitanje", poručio je Mašić u poruci snimljenoj u Prači , mjesna zajednica Hrenovica, nedaleko od samog gradilišta.
Kako je rekao, ukoluko premijer i ministar nastave sa šutnjom bit će prinuđeni sa ostatkom opozicije prikupiti potreban broj potpisa i tražiti hitnu tematsku sjednicu na kojoj će Vlada FBiH, Autoceste FBiH i izvodjač radova morati odgovoriti javnosti i građankama i građanima Federacije BiH.
Kako je rekao, ukoluko premijer i ministar nastave sa šutnjom bit će prinuđeni sa ostatkom opozicije prikupiti potreban broj potpisa i tražiti hitnu tematsku sjednicu na kojoj će Vlada FBiH, Autoceste FBiH i izvodjač radova morati odgovoriti javnosti i građankama i građanima Federacije BiH.
"Jedna od opcija je i formiranje parlamentarne istražne komisije koja će utvrditi sve činjenice, kao i odgovornost nadležnih. Neko će za ovo morati položiti račune. Na potezu su premijer Fadil Novalić i ministar Denis Lasić", izjavio je Mašić.
On je istakao da je ugovor potpisan za 5.800 metara tunela, a da nadležni sada pričaju o 5.500 metara.
"Ukoliko je smanjen za 300 metara, valjda je to trebalo pojeftiniti projekat. Također ugovor je potpisan u predizbornoj kampanji u septembru 2018. godine, a zvanični početak radova uz press konferenciju Fadila Novalića i ekipe bio je pola godine kasnije u martu 2019. godine. Tunel je počeo da se probija u septembru 2019. godine. Dakle godinu dana nakon potpisivanja ugovora?!, podsjetio je Mašić.
Možda vas zanima
Podržala Vučićev režim
Bebi Dol snimljena u "Ćacilendu": Video posrnule zvijezde izazvao brojne reakcije
Korištenje zvučnog topa
Tadić: Protesti su završeni brutalnim nasiljem vlasti nad mirnim demonstrantima
Vezani članci
Intenzivirani radovi