"Svakodnevno dobijam izvještaje o svim aktivnostima koje su vezane za rekonstrukciju pruge i tvrdim da je dobra komunikacija sa svim učesnicima projekta izuzetno važna za svaki, pa tako i za ovaj, jedan od najznačajnijih projekata u Kantonu Sarajevo. Radovi se obavljaju u skladu sa rokovima", rekao je ministar Šteta.
U ranijim periodima razvijena je kompletna geodetska mreža, urađeno je iskolčenje i antikorozivna zaštita na stubovima, te su obilježene kote gornje ivice šina na potezu od kružnog toka na Ilidži do cestovnog prelaza u Nedžarićima.
Trenutno se na ovoj dionici izvode radovi na iskopu i postavljanju nasipa. Prije postavljanja nasipa, vrše se laboratorijska ispitivanja i provjera stanja postojećeg tla.
"Puno posla ima, postojali su određeni izazovi na pojedinim dijelovima pruge koji su imali nešto lošije geološke uvjete, ali su dodatnim usaglašavanjem potrebnih elemenata riješeni, sve u cilju osiguravanja stabilnosti i održivosti", dodao je ministar Šteta.
Rekonstrukcija pruge se na dionici Ilidža-Marijin Dvor radi prvi put nakon više od 60 godina.