Program EU
0

Mladi državni službenici i službenice BiH spremniji za proces pridruživanja EU

B.H.
U Sarajevu su danas dodijeljeni certifikati polaznicama i polaznicima drugog ciklusa „Programa EU za mlade državne službenike u BiH“, čime je zvanično završena višemjesečna obuka 24 učesnice i učesnika ovogodišnjeg programa.

Na finalnoj konferenciji kojoj su polaznice i polaznici, državni službenici, prezentirali svoje prijedloge javnih politika, bazirane na rješavanju problematika iz javnog sektora iz kojeg dolaze, a koje će dalje primijeniti u praksi kako bi poboljšali rad institucija.

Dvogodišnji projekat „Program EU za mlade državne službenike u BiH“ finansira Evropska unija sa 1,5 milion eura, a realizira ga British Council u Bosni i Hercegovini.

Prisutnima se obratio Karel Lizerot, šef Odjela za pravosuđe i unutarnje poslove, migraciju i reformu javne uprave Delegacije EU u BiH:

„Proces pridruživanja Evropskoj uniji je veliki zadatak za administraciju BiH i ovim projektom smo doprinijeli jačanju kapaciteta mladih državnih službenika u BiH da ove procese vode po uzoru na njihove kolege iz Evropske unije i Zapadnog Balkana. Nakon studijskih posjeta evropskim institucijama, ne samo da bolje razumiju ove procese nego već imaju ideje kako mogu unaprijediti svoj svakodnevni rad i u saradnji sa svojim kolegama“,

„Edukacija je ključ u razvoju svake zemlje zbog čega nam je posebno drago što smo partneri u programu koji mlade državne službenice i službenike iz BiH podučava o EU standardima i razvija njihovu sposobnost da na najaktuelnija pitanja odgovore znanjem, sposobnošću i međuinstitucionalnom saradnjom“, istakao je Peter Brown, direktor British Councila za Zapadni Balkan.

Polaznice i polaznici su kroz teoretske i praktične primjere radili istraživanja usmjerena na unaprjeđenje javnog sektora na polju realizacije Zelene agende, suzbijanja konflikta interesa i diskriminacijskih praksi koje su prisutne u našem društvu, na razvoju zdravstvenog sektora, te poboljšanju poslovnih prilika i podsticanju razvoja domaćih biznisa.