Šakanoviću je u Beču od izuzetne koristi bio sistem koji je zvučno i vizuelno najavljivao sljedeće stanice u vozilima gradskog saobraćaja. Nakon povratka u Sarajevo odlučio je da isti ili bolji sistem pokušava osigurati i u gradskom saobraćaju u bh. glavnom gradu.
"Znamo da grad Sarajevo posjećuju mnogi turisti, tako da bi ovaj sistem za njih bio idealan, kao i za naše građane koji bi u svakom trenutku znali, bez ometanja vozača, kad i koja stanica dolazi. Njihov sistem je vrlo jednostavan za razliku od našeg, pa sam neke ideje preuzeo od njih i kombinirao ih sa nekoliko svojih, tako da sad slobodno mogu reći da je naš sistem bolji i efikasniji od njihovog", kaže za Klix.ba Semir Šakanović.
No, cijeli projekt bilo bi nemoguće realizirati bez saradnje s Centrotrans-Eurolinesom.
"Saradnja je došla neočekivano, mi smo poslali zahtjev da održimo sastanak, odnosno da prezentiramo nas željeni projekat. Oni su nas ugodno dočekali i pokazali interes, kao i, ono što je najvažnije za mene, povjerenje te im se ovom prilikom srdačno zahvaljujem", dodaje Šakanović.
Centrotrans informativni sistem se sastoji od ručno izrađenog hardvera za kontrolu sistema i displeja. GPS uređaj je povezan s hardverom koji šalje GPS kordinate putem 3G mreže na mapu koja je prikazana na displeju. Isto tako, hardver putem 3G mreže prikazuje najnovije/najaktuelnije vijesti na displeju (vrijeme, datum, temperaturu), i ono što je najvažnije u realnom vremenu pokazuje sljedeću stanicu i stanicu nakon te stanice na engleskom jeziku, pri čemu je sve to zvučno popraćeno.
"Tako naši građani, kao i turisti, mogu u bilo koje vrijeme vidjeti/čuti na kojoj se stanici nalaze i koja im stanica dolazi, a da ne ometaju vozača pitanjima. Cijeli sistem je također povezan s kontrolnim centrom iz kojeg mi možemo u bilo koje vrijeme kontrolisati sve sisteme, kao i displeje", pojašnjava Semir Šakanović.
On kaže da ovaj sistem svima nama može biti od pomoći, pri čemu ima posebnu vrijednost za slijepe i slabovidne osobe te za turiste.
Druga faza rada na ovom sistemu podrazumijeva izradu aplikacije pomoću koje će korisnici koji autobus čekaju na stanicama moći vidjeti gdje se autobus trenutno nalazi, kojom brzinom se kreće, kao i koliko mu, otprilike, treba vremena do stanice na kojoj ga putnik koji koristi aplikaciju čeka. Šakanović kaže da je izrada aplikacije već započela te da oni već mogu da prate kretanje autobusa.
Sistem je trenutno instaliran u sedam autobusa koji saobraćaju na relaciji Dobrinja-Vijećnica. Pored Šakanovića, na projektu su radili i Sabahudin Vrtagić, Jasmin Kevrić, Sead Banda i Hadi Nourallah.