Mostar: Otvoren most Avenija-Sutina, ali završene samo dvije trake
U saobraćaj su puštene samo dvije trake mosta, jer pristupna saobraćajnica zbog nedostatka sredstava nije u cijelosti završena.
Mostarski gradonačelnik Ljubo Bešlić je prije presijecanja vrpce kazao kako je izuzetna radost završiti jedan ovako značajan projekt.
"Ovo je most koji smo dugo čekali, posebno jer smo imali različitih poteškoća i u realizaciji. Savladali smo sve poteškoće te danas ponosno stojimo na ovom mjestu. Ovaj most rasteretit će središte grada te omogućiti nesmetan rad na gradnji kolektora. Projekt je ovo koji omogućava nesmetan razvoj grada Mostara", kazao je Bešlić, zahvalivši se posebno svim nivoima vlasti na podršci.
Most su izgradila preduzeća Hering i HP Investing, a istaknuto je da je ovo projekt koji je potpuno realiziran znanjem i radom domaćih ljudi i hercegovačkih kompanija.
"Na svima nama je ne prijetiti novim ratovima, nego graditi mostove mira i uvažavanja, nove mostove povjerenja među narodima i zajedno graditi bolju budućnost. U Mostaru nismo obnovili samo porušene mostove, već izgradili novi most za nove naraštaje, most za nove susrete i još jedan simbol povezanosti", zaključio je Bešlić.
Voditelj projekta Emir Nuspahić podsjetio je da se most sastoji od dvije cjeline i to rasponske konstrukcije dužine 130 metara koja je rađena tehnologijom prenaprezanja i pristupnog mosta dužine 60 metara.
"Most je dug 190 metara, širok 20 metara, ima četiri saobraćajne trake, razdjelni pojas i pješačke površine, sve urađeno prema smjernicama za magistralne ceste. Sam most je koštao 9,5 miliona KM i osamdeset posto tih sredstava je osigurano putem GSM licence Vlade Federacije BiH, a dvadeset posto je osigurao grad. Novosagrađene saobraćajnice s kružnim tokom koštale su 15,3 miliona KM", kazao je Nuspahić.
O saobraćajnoj važnosti mosta govorio je izaslanik federalnog ministra Denisa Lasića Renato Škrobo, voditelj za strateško planiranje u resornom entitetskom ministarstvu.
"Ovo je most čija izgradnja omogućava potpuno novi cestovni pravac iz Mostara u smjeru Sarajeva i obratno. U isto vrijeme se znatno smanjuje saobraćajno opterećenje Carinskog mosta i obližnjih saobraćajnica. Most ima izuzetan regionalni učinak jer cjelokupan saobraćaj iz zapadne i južne Hercegovine prema sjeveru, koji prolazi kroz Mostar, trajat će znatno kraće, odnosno novoizgrađeni most i ceste pružaju kvalitetnije i sigurnije korištenje saobraćajnica", kazao je Škrobo.