Na koji način i zbog čega više od 69 posto domaćinstava u BiH koristi internet
Prema istraživanju Agencije za statistiku BiH, 24,2 posto ispitanika nisu nikad koristili internet, 70,1 posto su zadnji put koristili internet u posljednja tri mjeseca, 1,7 posto je zadnji put koristilo internet prije više od tri mjeseca, a manje od godinu dana, a četiri posto ispitanika je zadnji put koristilo internet prije više od godinu dana.
Od onih koji su se izjasnili da su zadnji put koristili internet u posljednja tri mjeseca, 83,3 posto su naveli da su to činili putem mobilnog telefona, 54 posto putem računara (desktopa), 42,2 posto putem laptopa, 11,4 posto putem tableta, a 1,2 posto ispitanika su koristili internet putem ostalih uređaja.
Najčešći razlog korištenja interneta u privatne svrhe za 80,3 posto ispitanika je telefoniranje putem interneta i video poziv, za 73 posto to je pronalaženje informacija o proizvodima i uslugama, dok se 65,7 posto ispitanika izjasnilo da internet koriste za učešće na društvenim mrežama.
Kada je riječ o najčešćoj vrsti proizvoda naručenih putem interneta, 58 posto se odnosi na odjeću i sportsku opremu, 16 posto na stvari za domaćinstvo, a 11,5 posto na elektronsku opremu.
Istraživanje je vršeno na uzorku od 9.043 domaćinstva, a podaci su prikupljeni kombinovanim metodama, putem telefonskog anketiranja i anketnog upitnika metodom licem u lice.
Za ova istraživanja su uključena samo ona domaćinstva koja imaju bar jednog člana koji ima između 16 i 74 godine.