Ruglo na bh. strani
28

Na najmodernijem graničnom prijelazu Svilaj polomljeni saobraćajni znakovi

E. M.
Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj
Na posljednjem otvorenom graničnom prijelazu BiH i Hrvatske u Svilaju zabilježena su brojna oštećenja saobraćajnih znakova koje je prema mišljenju mnogih putnika ruglo na bh. strani.

Moderni granični prijelaz Svilaj koji se veže na dio dionice Koridora 5C posljednji je otvoren u našoj zemlji sa susjednom Hrvatskom. Moderna saobraćajnica, vertikalna signalizacija i jedan od namodernijih graničnih prijelaza u BiH ovih dana je daleko od toga.

Kako nam javljaju čitatelji, nije rijetkost da se piše o neradu i neodgovornosti nadležnih institucija, kako bi se ukazalo na sveprisutnu bahatost i nedopustiv odnos prema građanima ove zemlje, zbog čega smatraju da je stanje na GP Svilaj još jedan pokazatelj nebrige.

"Ovo je potvrda nebrige prema imovini ove zemlje i njenom ugledu. Naime, svi koji posljednjih mjeseci koriste granični prelaz Svilaj između Bosne i Hercegovine i Hrvatske mogu posvjedočiti o svojevrsnom ruglu koje ih zatiče na bosanskohercegovačkoj strani. Naime, na desetine saobraćajnih znakova, tabli i putokaza su iskrivljene ili oborene na zemlju, a nikom od nadležnih zaduženih za održavanje prelaza očito ne pada na pamet da nešto poduzme i dovede stanje u red", napisao nam je čitatelj.

Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj

Ova otužna i ružna slika, nažalost, dočekala je i hiljade turista koji su proteklog ljeta ovaj dio Koridora 5C koristili na putovanju ka jadranskoj obali.

"Dodajmo svemu da se ne radi samo o 'estetskom' problemu, već da su u pitanju saobraćajni znakovi od kojih ovisi i sigurnost svih koji prelaze granicu, što se godinama čekalo da dionica autoputa, most preko rijeke Save i granični prelaz na Svilaju budu pušteni u promet, za kratko vrijeme nebrigom i javašlukom (ne)odgovorni su se pobrinuli su se da u svijet pošalju sramotnu sliku o državi koja ih itekako dobro plaća za njihov (ne)rad", dodaje naš čitatelj.

Foto: Čitatelj
Foto: Čitatelj

Na kraju je kazao da je uvjeren da će se prepoznati oni u čijem je djelokrugu rada ovaj segment održavanja infastrukture graničnog prelaza prvenstveno misleći na Ministarstvo sigurnosti, Uprava za indirektno oporezivanje, Ministarstvo prometa i komunikacija i nadležni operater, ili da će se bar zastidjeti.