Na najmodernijem graničnom prijelazu Svilaj polomljeni saobraćajni znakovi

Moderni granični prijelaz Svilaj koji se veže na dio dionice Koridora 5C posljednji je otvoren u našoj zemlji sa susjednom Hrvatskom. Moderna saobraćajnica, vertikalna signalizacija i jedan od namodernijih graničnih prijelaza u BiH ovih dana je daleko od toga.
Kako nam javljaju čitatelji, nije rijetkost da se piše o neradu i neodgovornosti nadležnih institucija, kako bi se ukazalo na sveprisutnu bahatost i nedopustiv odnos prema građanima ove zemlje, zbog čega smatraju da je stanje na GP Svilaj još jedan pokazatelj nebrige.
"Ovo je potvrda nebrige prema imovini ove zemlje i njenom ugledu. Naime, svi koji posljednjih mjeseci koriste granični prelaz Svilaj između Bosne i Hercegovine i Hrvatske mogu posvjedočiti o svojevrsnom ruglu koje ih zatiče na bosanskohercegovačkoj strani. Naime, na desetine saobraćajnih znakova, tabli i putokaza su iskrivljene ili oborene na zemlju, a nikom od nadležnih zaduženih za održavanje prelaza očito ne pada na pamet da nešto poduzme i dovede stanje u red", napisao nam je čitatelj.

Ova otužna i ružna slika, nažalost, dočekala je i hiljade turista koji su proteklog ljeta ovaj dio Koridora 5C koristili na putovanju ka jadranskoj obali.
"Dodajmo svemu da se ne radi samo o 'estetskom' problemu, već da su u pitanju saobraćajni znakovi od kojih ovisi i sigurnost svih koji prelaze granicu, što se godinama čekalo da dionica autoputa, most preko rijeke Save i granični prelaz na Svilaju budu pušteni u promet, za kratko vrijeme nebrigom i javašlukom (ne)odgovorni su se pobrinuli su se da u svijet pošalju sramotnu sliku o državi koja ih itekako dobro plaća za njihov (ne)rad", dodaje naš čitatelj.

Na kraju je kazao da je uvjeren da će se prepoznati oni u čijem je djelokrugu rada ovaj segment održavanja infastrukture graničnog prelaza prvenstveno misleći na Ministarstvo sigurnosti, Uprava za indirektno oporezivanje, Ministarstvo prometa i komunikacija i nadležni operater, ili da će se bar zastidjeti.