Jednoglasno je zaključeno da se uputi stav Vladi RS-a i Vladi Republike Srbije.
Stav i mišljenje sudionika sastanaka je da je potrebno analizirati dvije moguće trase, i to Sarajevo-Sokolac-Zvornik-Ruma-Beograd (otprilike 300 km) i Sarajevo-Sokolac-Ustiprača-Višegrad-Beograd (otprilike 360 km).
Obje ove trase imaju zajednički dio Sarajevo-Sokolac, a i jedna i druga, s približno istom kilometražom, u cjelosti prolaze kroz RS.
Nekoliko bitnih razloga zašto prva varijanta ima apsolutni prioritet, između ostalih, su zbog toga povezuje Romanijsko-Birčansku regiju, koja čini centralni dio Podrinja, prolazeći kroz osam općina: Han-Pijesak, Vlasenica, Šekovići, Milići, Bratunac, Srebrenica, Zvornik, Osmaci te zbog toga što na ovom području živi približno 12 posto od ukupnog stanovništva RS-a.
Ova trasa je ujedno i najkraća, a od otprilike 300 km kroz RS prolazi 140 km, posmatrano od Sarajeva, odnosno 90 km posmatrano od Sokoca.
Ako se ima u vidu da se u RS-u najveći dio auto-puteva gradi u zapadnom dijelu te da Srbija ima izgrađenu ili gradi autoputnu mrežu mimo navedenog prostora, ova trasa pokrivala bi veoma značajan i bitan dio prostora za RS i Srbiju.
Stručne analize će pokazati da je prva varijanta u odnosu na drugu jeftinija kada se tiče izgradnje te da bi bila neuporedivo jeftinija po pitanju održavanja, saopćeno je iz Informativne službe Općine Sokolac.