Nakon vanrednog sastanka poručeno: GRAS-u prijeti gašenje, problemi moraju biti riješeni
Kako je za Klix.ba kazao predsjednik Sindikata GRAS-a Amir Muminović, ciljevi su jasni - potrebno je promijeniti tarifni sistem koji je najbitniji u lancu procesa.
Moramo promijeniti tarifni sistem, utjecat na subvencije, uvesti pravedniji sistem naplate, potom naplatu na stajalištima kako bi se što manji broj putnika vozio bez karte, penzionirati ljude koji su stekli pravo na penziju, razgovarati s radnicima o prolongiranju isplate tužbi...", naveo je Muminović kao glavne razloge za izlazak javnog preduzeća iz dubioze i finansijskog kraha u kojem se nalazi godinama.
Predsjednik Sindikata naglašava kako je minstar saobraćaja KS Mujo Fišo pružio potpunu pomoć te je naglasio kako je preduzeće u opasnosti da se ugasi ukoliko se ne ispune svi uslovi koji su dogovoreni na današnjem sastanku.
"Firma mora poslovati u ambijentu da može naplatiti svoje usluge te moramo izmirivati obaveze prema državi. Imamo više od 100 ljudi koji su stekli na penziju i kada oni odu, imat ćemo više od 200.000 KM uštede na mjesečnom nivou. GRAS može vršiti uplate i isplate prema radnicima i državi, jer nema sredstava kojih manjka jer su velike subvencije, a 80 posto putnika su subvencionirani. Niko ne namiruje tu razliku, moramo doći u stanje kada možemo naplatiti svoju uslugu i tada neće biti potrebe ni za kakvim aukcijama niti tužbama", istakao je Muminović.
Dodao je također kako će se u narednom periodu pregovarati s Vladom KS da se ne realizira prethodno najavljena aukcija na kojoj bi GRAS mogao ostati bez više od 30 vozila.
Podsjećamo, današnji vanredni sastanak ministar saobraćaja KS je Mujo Fišo je održao s članovima Uprave GRAS- i Sindikatom.