"Moraju dati odgovore"
803

NiP o obustavi radova u tunelu Hranjen: Vlada FBiH srlja iz afere u aferu

V. K.
Iz NiP-a ističu da se gradnja tunela mora nastaviti (Foto: Arhiv/Klix.ba)
Iz NiP-a ističu da se gradnja tunela mora nastaviti (Foto: Arhiv/Klix.ba)
Povodom informacija da je izgradnja tunela Hranjen skoro u potpunosti obustavljena, iz Naroda i pravde navode kako je najvažnije u ovom trenutku nastaviti sa izgradnjom tunela koji je strateški projekt za Goražde i cijelu Bosnu i Hercegovinu.
Nakon što su iz JP Autoceste FBiH potvrdili kako je potrošen cjelokupan planirani novac u iznosu većem od 80 miliona KM pri čemu je obavljena tek trećina radova na izgradnji tunela Hranjen, iz

Naroda i pravde navode kako je neophodno osigurati nastavak izgradnje tunela.

"Nažalost, Vlada FBiH je uspjela da upropasti jednu pozitivnu priču koja je bila inicijativa lokalnih i kantonalnih vlasti iz Kantona Sarajevo i BPK Goražde. Sada kada se tačnom potvrdila informacija da je utrošen cjelokupan planirani iznos novca pri čemu je izgrađena tek trećina tunela, Vlada Federacije BiH i JP Autoceste FBiH moraju izaći sa jasnim informacijama ko je odgovoran za nešto takvo", poručuju iz ove stranke.

U nastavku ističu kako je tunel Hranjen strateški projekt za cijelu Bosnu i Hercegovinu.

"Zahtijevamo potpunu transparentnost jer se radi o novcu građana FBiH. Vlasti građanima moraju odgovoriti zašto se nastavilo sa plaćanjem iako su radovi kasnili, kako se došlo u situaciju da su radovi obustavljeni, ko je odgovoran kao i na koji način Vlada FBiH planira zaštititi interese i novac građana? Uporedo sa utvrđivanjem pozadine cijele afere, važno je osigurati nastavak radove jer je izgradnja tunela Hranjen strateški projekat za cijelu BiH, a posebno za Goražde", navode iz Naroda i pravde.

Vlada Federacije BiH na čelu sa premijerom Fadilom Novalićem, dodaju iz Naroda i pravde, ne samo da je u potpunosti podbacila u izgradnji velikih infrastrukturnih projekata, već konstantno

srlja iz afere u aferu. Osim premijera Novalića, javnosti odgovore duguje i donedavni direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić koji je bio dužan reagirati na vrijeme jer je očigledno problem nastao mnogo prije nego je javnost saznala.

"Pitanje izgradnje Zeničke zaobilaznice na Koridoru VC i višestrukog probijanja rokova do danas nije objašnjeno niti je bilo ko preuzeo odgovornost za takvo stanje. Brza cesta Lašva-Nević Polje dosad je više puta najavljivana bez da su se radovi na izgradnji intenzivirali, a obustava izgradnje tunela Hranjen je kap koja je prelila čašu", dodaju iz Naroda i pravde.

Iz Naroda i Pravde navode kako SDA snosi punu političku odgovornost jer javna preduzeća posmatra kao stranački plijen i na najodgovornije funkcije imenuje osobe koje su u očiglednom sukobu interesa.

"U konkretnom slučaju izgradnje tunela Hranjen jasno je sporan prelazak Jasmina Buče, kadra SDA, iz JP Autoceste FBiH u firmu koja je odabrana za izvođača radova i to samo nekoliko dana nakon potpisivanja ugovora. Također, upozoravali smo i upozoravamo i da je novi direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder kadar SDA koji je aktivno politički angažiran i član je Kluba SDA u Parlamentu FBiH. Imamo situaciju i da je generalni direktor BH Telekoma ne samo član SDA već je imenovan i na neke od najodgovornijih stranačkih funkcija. Ovi primjeri su samo vrh ledenog brijega, oni samo pokazuju kako funkcioniše sistem koji je baziran na pljački javnih resursa na najbrutalniji način", poručuju na

kraju saopćenja iz Naroda i pravde.