"Ti kriteriji, između ostalog, trebaju osigurati kvalitet i stalnost usluge te primjereno i pravodobno informiranje potrošača. U slučaju nenajavljenog štrajka djelatnika GRAS-a prekršena su oba spomenuta kriterija", kazao je Doko u izjavi za Agenciju Fena.
Radi zaštite interesa građana i potrošača pružatelj usluge i nadležne gradske i kantonalne institucije u što skorijem roku trebaju građanima i potrošačima osigurati pristup usluzi javnog prijevoza, bilo okončanjem ovog nenajavljenog, a time i nelegalnog štrajka, bilo uvođenjem alternativnog pružatelja usluge javnog prijevoza.
"U posebnu kategoriju potrošača oštećenih ovim štrajkom spadaju građani koji uslugu javnog prijevoza koriste putem mjesečnih karata jer su unaprijed platili uslugu koju ne mogu koristiti. Takvo stanje daje im pravo i mogućnost da od pružatelja usluge traže naknadu štete, sudskim ili nekim drugim putem", naglasio je Doko u izjavi za Fenu.