Iskorak u digitalizaciji
47

Općina Centar uvela elektronsko plaćanje taksi, omogućeno i online apliciranje za izvode iz matičnih knjiga

N. Ž.
Ilustracija (Foto: I. Š./Klix.ba)
Ilustracija (Foto: I. Š./Klix.ba)
U cilju omogućavanja bržeg i efikasnijeg pružanja usluga i povećanja zadovoljstva korisnika Općina Centar uvodi elektronsko plaćanje administrativnih taksi i izdavanje izvoda iz matičnih knjiga, čime će postati prva lokalna zajednica koja je uvela ovakav sistem.

S tim u vezi, u srijedu, 10. jula 2024. godine u 13 sati u prostorijama Općine Centar (sala 33) planirano je potpisivanje ugovora između Općine Centar, UniCredit banke i kompanije Monri Payments d.o.o. U ime Općine Centar ugovor će potpisati načelnik Srđan Mandić.

Potpisivanje ugovora predstavlja još jedan važan korak ove lokalne zajednice u procesu digitalne transformacije, modernizacije javne uprave i povećanja efikasnosti pružanja usluga građanima.

Implementacija ugovora omogućit će građanima općine Centar brže i jednostavnije plaćanje administrativnih taksi, izvoda iz matičnih knjiga, kao i poštanskih usluga. Online naplata administrativnih taksi je moderno i praktično rješenje koje omogućava građanima da brzo i jednostavno izvrše plaćanje putem interneta.

Ovaj sistem omogućava građanima da koriste različite online platne metode, bez da čekaju u redovima kako bi izvršili plaćanja. Ovakav sistem će dodatno pružiti transparentnost i evidenciju transakcija, što olakšava praćenje i upravljanje finansijskim tokovima.

Pored online plaćanja administrativnih taksi, građanima će biti omogućeno i online apliciranje za izvode iz matičnih knjiga (rodni list, državljanstvo, smrtni list, vjenčani list...) bez da moraju dolaziti fizički u Općinu. Na ovaj način će im biti omogućeno da traženu dokumentaciju dobiju na svoju kućnu adresu.