Komentari (237)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ako ce se odrzavati kao ovi trenutni, te ako ce biti tretirani kao ovi trenutni, sto od gradjana, sto od vlasti, bolje da ih i ne kupujete.
Kazniti bagru sto unistava tramvaje i sara po njima
Sta hoce da kažu? Da oni stari 100 godina više ne valjaju 😉
PRIKAŽI ODGOVORE (14)
Nevalja bošnji nista, nevaljaju mu stari niti novi a nekih valjalo ni bez njih. Majke vam ga šašave sta vam valja?
Nisu "bošnje". Naručeni komentari srba, hrvata...
Konacno novi tramvaji bravo vlada KS
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Ljudi ovi tramvaji iz Čehoslovacke su bili novi 1970 godine tad su kupljeni znaci stari su 51g,brate da su stajali ostarili bi tako da nije toliko ni do naroda,a naravno moramo cuvati ovako nesto lijepo.
Kad ulete alipasinci
Tramvaj dolazi za 2-3 godine - to nije televizor pa da se uše u prodavnicu i kupi. A tvornica ne stoji nezaposlena dok Sarajevo ne kupi tramvaje. Tramvaje ne kupuje GRAS, već kantonalna Vlada. Pravi problem će biti kada dođu, kome će ih dati na upravljanje, tj. hoće li GRAS otići u stečaj ili će ih na drugi način vaditi iz decenija nerada, zapuštenosti, prljavosti i nepotizma.
Ne bira vlada (ni EBRD) firmu, već raspišu tender sa karakteristikama tramvaja koje traže. Zainteresirane firme se jave. Oni izaberu najpovoljniju. Pa bio to Stadler, Alstom ili turska firma. Stadler iz Poljske (u konzorciju sa Španjolskom), a ne iz Švicarske? Očito je politika Stadlera da se na ovakve tendere javljaju iz Poljske.
Tramvaji su zastarjeli? To što se taj model prodaje od 2004. ili 2005. ne znači da tehnologija nije osavremenjivana. Uostalom. Alstom prodaje svoj model tramvaja Citadis duže od 15 godina (gle, to dođe na isto) - pogledajte njihovu stranicu.
Članak kaže da je tendersku proceduru proveo EBRD. Neki raniji članci (koji usput spominju ranijeg kantonalnog premijera Nenadića da je dogovarao kredit) da će se tender sprovesti po pravilima EBRD. U svakom slučaju, EBRD je iza kredita, pa ako se neko ugrađuje, kako mnogi pišu, to je onda sa znanjem EBRD-a - barem tako ispada.
Svakakvih komentara, sa raznim namjerama. Ne ulazeći u procedure nabavke, niti u kvalitet tramvaja, evo nekoliko osnovnih stvari koje treba imati na umu, pa da znate ko piše komentare da bi istakao sebe, svoje (ne)znanje, zle ili dobre namjere:
VEĆ VIDIM KAKO ĆE I OVI TRAMVAJI BITI PRLJAVO UNUTRA I VANI..
dobar Stadler imo sam olovke ako se ne varam
Stari su bolji imali su dusu
Ako su imali dušu, nisu imali klimu, sjedišta, culi su se kao da Boing 747 polece bokteebo
Ljepo
Hoce li biti klima?
BRAVO SARAJEVO DRZAVA. NEKAD BEOGRAD A SADA RAJVOSA A STA JE SA OSTALIH 9 KANTONA NA KU...C VAS NABIJEM SARAJLICE.
Poduvaj ga ti Sarajlijici, ostani u podrumu keru.
Pa jesu li sad poljski ili španski???
Super jos da bagra ima imalo mozga pa da ne unistava unutrasnjost bilo bi dobro