Komentari (37)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Đaba kupujete trole i tramvaje, gradite pruge i mreže kad papci ne odustaju od auta ko da su se rodili u njima...
Kad bude jeftinije trolom, ja cu prvi poceti koristiti. U Njemackoj je cijena prevoza smijesna u odnosu na primanja. A kod nas bukvalno osjetis na budzetu kad kupis mjesecnu.
koliko je sada A zona?prije nekoliko godina je bila 53km.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Bravo ministre!!!
Ja samo ne znam ko će vraćat ove sične zajmove kod evropskih banaka i čuda,lako se zadužit treba to vratit.Ima li ošta od vlastitih sredstava ili je sve zajam.Odosmo mi lagano u bankrot osjetićemo mi trojku kad tad
Pusti nam bolan nove tramvaje, mani se Fadilove price tu su samo ih vi ne vidite!!! Sta ih testirate toliko, il ste vi nesposobni, ili su oni neadekvatni, nesto nam lazete!!!
Vidi ovih izdajnika trojke sta rade, sramota, jelde Zahiragicu?
Nemojte sada molim vas guzve su ogromne ionako...sacekajte dijasporu.
ubi šteta nogama posao. bravo
S obzirom da se izgradilo dosta novih zgrada,samim tim i vise je stanovnika.A kada vlasnici automobila krenu prema gradu i iz grada ,nastace guzve.Ali ako postoje trolejbusi,djaci ,studenti i radnici ce svakako koristiti ovaj prevoz.Oni koji i do granapa moraju automobilom ce moci koristiti ovaj vid prevoza.Uz poskupljenje struje mozemo li vec ove godine ocekivati skuplje karte.Samo pitam.
S obzirom koliko kasne sa ovim planom iskreno se nadam da se zaista krenulo u obnovu i pustanje ove linije te da ovo nije samo jos jedna medijska podvala.
Sad kad trola stsne , pa kad se zaguzva putovat ce se 2h do vogosce
Trola tek ima smisla nakon završetka 1. transferzale kako bi prevozili putnike između Vogošće i Koševa, a na ekološki fol.
Ako misle da rade brzo kao prugu za Hrasnicu onda je bolje da i ne pocinju radove jer od radova za prugu do sad su uradili za dvije lijehe luka ali je projekat poskupio za ni manje ni vise 10 miliona za radive koji nisu ni poceli
Znaci bice jos veca guzva
Volio bih da neko objasni kakva je logika u postavljanju žica kada imaš električne autobuse. Mnogi gradovi ukidaju ono što se kod nas uvodi.
Treba to odrzavat, punit, nemamo tu infrastrukturu. U ostalom trolejbusi imaju i elektro motor, ne moraju uvijek zicama ici.
Elektricni busevi nisu idealni u brdskim predjelima, zbog kosina i tereta baterije se trose puno vise nego u ravnici. Trolejbusi su dobro rjesenje za SA
Davno su to trebale odraditi ptrethodne vlasti a i ova je malo otezala. U svakom slučaju dobar potez...