Isplatilo se?
118

Pogledajte kako izgleda tunel Vranduk nakon dvije godine radova i velikih gužvi

I. P.
Nakon dvije godine radova i agonije vozača tunel Vranduk je konačno do kraja obnovljen i otvoren za korištenje. U videu portala Klix.ba pogledajte kako sada izgleda jedan od najprometnijih tunela u zemlji.

Podsjetimo, radovi na sanaciji tunela Vranduk počeli u septembru 2018. godine, a posljednji potezi obnove počeli su proteklih nekoliko mjeseci kada je na red došao asfalt, farbanje zidova, postavljanje rasvjete, horizontalne i vertikalne signalizacije te ventilatora.

Foto: E. M./Klix.ba
Foto: E. M./Klix.ba

Inače, Vranduk se nalazi ispod istoimene tvrđave na magistralnom putu M17, desetak kilometara sjeverno od Zenice, na jednoj od najprometnijih cesta u Bosni i Hercegovini.

Foto: E. M./Klix.ba
Foto: E. M./Klix.ba

Nestrpljivi vozači, problemi za podzemnim vodama te gradnja servisnog tunela, značajno je otežalo i prolongiralo završetak radova. Naime, ranije najave stavljale su datum završetka radova u martu 2020. godine, ali sve je rastegnuto na dodatnih šest mjeseci gužvi.

Foto: E. M./Klix.ba
Foto: E. M./Klix.ba

Iako je većina vozača znala za radove u Vranduku pa su zaobilazili ovu tačku alternativnim rutama, obavještenja o radovima za turiste i goste ove zemlje dugo nisu bila postavljena što je ispravljeno tek 12 mjeseci nakon početka radova.

Foto: E. M./Klix.ba
Foto: E. M./Klix.ba

Gužve su uzrokovale i više od nervioze običnih građana s obzirom da su pojedine kompanije počele da gube novac zbog kašnjenja dostavljanja robe. Iz Udruženja poslodavaca FBiH čak je prijećeno tužbama prema Cestama FBiH.

Foto: E. M./Klix.ba
Foto: E. M./Klix.ba

Izvođači radova bili su JV (joint venture) Hering d.d. Široki Brijeg i BBM d.o.o. Sarajevo, a vrijednost radova na projektu koji uključuje obnovu ovog tunela i dva mosta je 16.769.997,23 KM sa PDV-om.